4. Februara 2024.

Ferrari za ovu godinu planira tri nova modela

Kompanija iz Maranela je potvrdila da će ove godine predstaviti tri nova modela.

Italijanski egzotični brend očekivano ostaje tajanstven kada je riječ o onome što ćemo vid‌jeti, ali špekulacije uvijek kruže. Postoji šanse da ćemo u narednih 11 mjeseci vid‌jeti jedan hiperautomobil, nasljednika modela LaFerrari koji je interno poznat pod oznakom F250 i koji je fotografisan u formi prototipa s produkcijskom karoserijom. Međutim, glasine govore da se Ferrari prvi put nakon modela F40 neće odlučiti za V12 motor.

Izvještaji govore da će hiperautomobil pokretati plug-in hibridni twin-turbo V6 motor baziran na onom koji koriste modeli 296 GTB i 296 GT3, kao i trkački 499P. Navodno, Ferrari planira da proizvede 599 coupea, 199 kabrioleta i 30 primjeraka najsnažnijeg XX modela, što ukupno iznosi 828 automobila. Ove godine ćemo vjerovatno vid‌jeti coupe, a proizvodnja bi trebalo da počne krajem godine. XX model na proizvodnu traku ide 2027. godine, a kabriolet 2028. godine. Posljednji automobili će biti proizvedeni 2030. godine.

Takođe, tokom 2024. će debitovati i nasljednik modela 812 Superfast, snimljen je tokom testiranja s karoserijom modela Roma i vjerovatno će koristiti V12 motor. Prošle godine je Ferrari priznao da turbopunjeni V8 nadmašuje performanse atmosferskog V12 motora, ali zvaničnici kompanije shvataju da je manje “emotivan”.

U maju 2021. godine je Ferrari obećao još snažniji V12 motor koji će razvijati više od 830 KS, što je snaga kojom raspolažu 812 Superfast i Daytona SP3.

Što se tiče trećeg automobila, stvari su nejasne. Neki pominju novi Icona model, verziju SUV-a Purosangue ili neki unikat.

Recimo i da će Ferrarijevi radnici dobiti bonus od 13.500 evra nakon rekordne 2023. godine. Ferrari je tokom 2023. godine prodao 13.663 automobila, što je povećanje od 3 odsto u odnosu na 2022. godinu, prenosi “AutoBlog”.

Foto: Ferrari

Izvor: Glas Srpske

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare