23. Januara 2024.

Seat bi mogao da preživi s jeftinim električnim gradskim automobilom

Pre nego što je preuzeo Renault, Luka de Meo bio je „supreme leader“ Seata. Posebno je imao ideju da od Cupre, sportske marke španske firme, napravi brend za sebe. Sa Cuprom, Seat je dobio novi život i mogao je da prodaje skuplje automobile!

Ali desilo se ono što se moralo dogoditi: Cupra je preuzela primat, a Seat je ostao iza do te mere da je budućnost barselonske marke postala veoma nejasna. Govori se o tome da je na ivici da potpuno nestane kada sadašnji modeli dođu do kraja svog životnog ciklusa.

Ali još ima nade za „Sociedad Española de Automóviles de Turismo“. Brend bi trebalo da opstane, jer je ograničen na početne nivoe Volkswagen grupe. Jedan od projekata jeste da se Seat specijalizuje za male pokretne uređaje tipa električni skuteri i četvorocikli. Ovome bi se mogao dodati i „pravi“ električni gradski automobil, piše Autocar.

Ako se takav model ostvari, nema sumnje da će biti usko izveden iz budućeg Volkswagena ID.1, na isti način na koji je Mii bio preimenovani Up. Ovo bi omogućilo Volkswagenu da bolje unovči dizajn svog malog električnog automobila, obećanog sa osnovnom cenom manjom od 20.000 evra bez subvencija. Uzimajući u obzir logiku pozicioniranja brenda, Seat bi mogao da ima agresivniju početnu cenu.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare