17. Septembra 2023.

Volkswagen želi da u Evropi prekine s proizvodnjom modela Polo do 2030.

Godina 2030. je naznačena kao ona u kojoj će doći do privremenog okončanja proizvodnje mališana po imenu Volkswagen Polo. Istraživanje koje je sproveo medij zvani Business Insider, pokazuje da će popularni automobil pokretan motorom SUS, prestati da se sklapa do tada, i to važi najmanje za evropski kontinent.

Postoji nekoliko razloga za ovakvu sudbinu i prestanak proizvodnje Pola: kompanija iz Volfzburga više ne želi da proizvodi motore s unutrašnjim sagorevanjem u Evropi do 2033. godine, visoko pozicionirani menadžeri u kompaniji navode da će proizvodne i proizvodne linije u fabrikama za električne automobile biti upodobljene za novu namenu do tog krajnjeg datuma. To je slučaj i sa Poloom, koji je drugi najprodavaniji model marke Volksvagen. Portparol nemačkog Volkswagena je i potvrdio zaključke do kojih je došla pomenuta redakcija.

VW Polo se u Evropi trenutno proizvodi u Španiji. Članovi upravnog odbora Volkswagena, Iberijsko poluostrvo doživljavaju kao centar elektrifikacije unutar grupe. Grupacija gradi fabriku akumulatora u blizini Valensije, a u fabrikama će ubuduće početi proizvodnja „malog BEV-a“, koji će pripadati segmentima električnih automobila u cenovnom rangu od oko 25 hiljada i od oko 20 hiljada evra. Nemačke kolege su iz korporativnih krugova saznale da su planirana dva modela za marku VW, uz po jedan za Cupru i Škodu.

Ubuduće će se ID.2 proizvoditi u fabrici u Martorelu, dok se Polo trenutno još proizvodi u fabrici u Pamploni. Upućeni javljaju da će se mali BEV ubuduće tamo proizvoditi, i kasnije nuditi za pomenutih 20 hiljada evra. Da li će se ovaj mali BEV u budućnosti zvati ID.1 ili E-Polo još nije odlučeno u Volfzburgu. „Financial times“ je prvi izvestio o diskusijama unutar Volkswagena o mogućem prekidu montaže modela Polo u Evropi.

Portparol potvrđuje da će Polo pokretan motorom s unutrašnjim sagorevanjem nastaviti da se proizvodi u Južnoj Americi, Brazilu i Kini. Proces odumiranja ponude motora s unutrašnjim sagorevanjem trajaće znatno duže na tamošnjim tržištima nego u Evropi, navodi volfzburška grupacija.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare