Poršeov 911 odavno više nije potpuno puristički model. Turbo motori, adaptivno ogibljenje, automatski menjač i mnoštvo sistema asistencije za vrhunski komfor, sve u korist dobrostojeće (i često starije) klijentele modela 911. Da li želite da se koncentrišete na suštinu, a ipak vozite 911? Sada je tu novo izdanje Carrera T modela.
Pređimo na najvažnije: Porsche 911 Carrera T (gde “T” znači “Touring”) pokreće 3,0-litarski šestocilindrični biturbo bokser motor iz modela 911 Carrera. Motor razvija 394 KS i maksimalni obrtni moment od 450 Nm. Snaga se prenosi na zadnju osovinu putem šestostepenog manuelnog menjača. Pri promeni u nižu brzinu, funkcija međugasa automatski i precizno izjednačava razlike u obrtajima između motora i menjača, po želji vozača.
Sa standardnim Sport Chrono paketom, Carrera T kupe ubrzava do 100 km/h za 4,5 sekundi (kabrioletu treba 4,7 sekundi). Maksimalna brzina iznosi 295 km/h (bez krova je maksimalno 293 km/h). Paralelno sa povećanjem snage pojačane su i kočnice sa većim diskovima prečnika 350 mm i šestoklipnim fiksnim čeljustima na prednjoj osovini.
Porsche po prvi put oprema ovaj model standardnim upravljanjem zadnje osovine u kombinaciji sa direktnijim upravljačkim prenosom na prednjoj osovini. Bočno ubrzanje se brže postiže, upravljanje je direktnije, a stabilnost u vožnji je povećana. Adaptivno sportsko ogibljenje spušteno 10 mm ima posebno sportsko podešavanje. Porsche 911 Carrera T dolazi na lakim aluminijumskim točkovima Carrera S, dimenzija 20/21 inč. Na prednjoj osovini su gume dimenzija 245/35 ZR20, a pozadi 305/30 ZR21.
Vizuelno, T model se razlikuje od standardnog Carrera modela, između ostalog, po nalepnici sa logom šematskog prikaza menjača na zadnjem trouglastom prozoru. Još jedan karakterističan element Carrera T modela je aerodinamički optimizovan prednji spojler, preuzet sa 911 Carrera GTS. Ponuđene su brojne boje karoserije, dok su opcije za platneni krov na 911 T kabrioletu ograničene na crnu, crvenu, plavu i braon.
Šta je najzanimljivije u unutrašnjosti? Verovatno skraćena ručica menjača od orahovog drveta sa otvorenim porama. Ispred ručice se nalazi pločica sa natpisom “MT” (za “Manual Transmission”). Na instrument tabli sa strane suvozača ponovo je odštampan logo šematskog prikaza menjača.
U standardnu opremu spada GT sportski volan obložen kožom, sa grejačem volana i prekidačem za promenu režima vožnje. Alternativno je dostupan volan sa presvlakom od Race-Tex materijala.
Novi Porsche 911 Carrera T je u Nemačkoj dostupan po ceni od 141.700 evra, dok 911 Carrera T Cabriolet može da se nabavi od 155.800 evra.
magazinauto.com