11. Oktobra 2020.

Zoom želi da nastavi rast

Big Portal

2020. je bila veoma uspešna za Zoom

Reći da bi 2020. bila značajna godina za Zoom Video Communications predstavljalo bi potcenjivanje, ali kompanija želi kontinuirani rast i nakon pandemije, širenjem u azijsko-pacifičkom regionu, gde ima data centar u Singapuru i beleži ubrzani rast. Godina je zaista bila „ ubrzana“ i „dramatična“ za Zoom, koji je u martu tokom jeka pandemije zabeležio 200 miliona učesnika sastanka dnevno širom sveta, rekao je Abe Smith, šef kompanije Zoom. Za poređenje, ova cifra iznosila je 10 miliona u decembru 2019. Do aprila, broj učesnika dnevnih sastanaka popeo se na 300 miliona, rekao je Smith u video intervjuu za ZDNet. Potreba za novim data centrima procenjena je na osnovu kapaciteta i performansi, rekao je Smith. Da bi pojačao svoje razvojne napore, Zoom je nedavno predstavio tehnološki centar u Bangaloreu, gde želi da poveća svoj broj inženjera. Takođe je nastavio da održava inženjerski i razvojni tim u Kini, uprkos izlasku sa tržišta u avgustu.

Smith je rekao: “Dakle, tamo još uvek imamo velik broj zaposlenih. Iako ne prodajemo direktno u Kini, jačamo matična rešenja, tako da su proizvodi koji se sada isporučuju preko naših lokalnih partnera dizajnirani da služe lokalnom tržištu.” Dodao je da je tehnološki pogon u Indiji i SAD-u omogućio kompaniji da ima raznovrsniji inženjerski tim. Organizacije iz azijsko-pacifičkog regiona trudile su se da shvate kako će njihovi zaposleni funkcionisati u budućnosti, za šta je Smith rekao da će se verovatno pojaviti hibridno radno okruženje u kojem će se neki zaposleni vratiti u kancelariju, dok će drugi nastaviti da rade od kuće. „Dakle, preduzećima je potrebna fleksibilnost, a mi moramo da pomognemo ljudima da reše problem oko načina povezivanja, bez obzira gde se nalazite i koji uređaj imate“, rekao je, pokazujući na Zoom Phone. Preduzeća su se takođe okrenula Zoomu kako bi transformisala svoju ponudu usluga, dodao je on. HSBC u Velikoj Britaniji, na primer, počeo je da koristi platformu za video konferencije kako bi olakšao zakazivanje sastanaka u vezi sa hipotekama, omogućavajući kupcima kuća da nastave sa zahtevom za kredit usred globalne pandemije i pružajući im veću fleksibilnost sa vremenima zakazivanja.

Postoji potencijal za više slučajeva korišćenja u kojima bi, na primer, pozivi službe za pomoć mogli biti video pozivi, rekao je Smith, napominjući da je Zoom trenutno integrisan sa oko 600 aplikacija, uključujući Salesforce.com i ServiceNow. Potvrđujući da je ranije imao problem u vezi sa bezbednosnim pitanjima, rekao je da je kompanija radila na njihovom rešavanju, zamrzavajući razvojne radove na 90 dana i posvećujući vreme jačanju bezbednosti. U kompaniju je takođe uvedeno više konsultanata za bezbednost, a osnovano je i CISO veće, rekao je on. U Singapuru je Zoom sarađivao sa Ministarstvom obrazovanja na rešavanju bezbednosnih problema, što je dovelo do uvođenja prilagođenih karakteristika kao što su pojedinačni potpis i druge politike kontrole pristupa.

Smith je aludirao na uvođenje više funkcija na kompanijskom događaju Zoomtopia sledeće nedelje, za koji je otkrio da će sadržati stazu usmerenu na azijsko-pacifičko tržište.

Upitan da li će sigurnosne funkcije ostati dostupne svim svojim kupcima, rekao je da zaštita mora biti “temeljna” i da će tako i ostati. „Svi, uključujući one koji koriste našu besplatnu uslugu, žele da imaju bezbedne sastanke“, rekao je. „Ponekad postoje stroži zahtevi za vlade, poput sastanaka koji uključuju poverljive dokumente”. Primetio je da bi neke od takvih funkcija mogle biti dostupne kupcima koji plaćaju, ali sastanci bi trebalo da „uvek budu bezbedni i bezbedni“.

Izvor: Zdnet/PCPress

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare