12. Juna 2019.

Zla volja i deblji kraj

Big Portal

Journal of Consumer Psychology objavio je studiju koja pokazuje da loše raspoloženje može potaknuti na loše prehrambene izbore. Zlovoljni su ljudi bili skloniji odabrati vrlo kaloričnu hranu.

Ako ste stalno zle volje, mogli biste izvući deblji kraj: Journal of Consumer Psychology objavio je studiju koja pokazuje da loše raspoloženje može potaknuti na loše prehrambene izbore. Zlovoljni su ljudi bili skloniji odabrati vrlo kaloričnu hranu te ne mariti za posljedice uzrokovane njenom konzumacijom nego ispitanici koji su bili dobro raspoloženi.

Autorka studije dr. Meryl P. Gardner kaže da bi razlog mogao biti evolucijski: negativne emocije signaliziraju problem te potiču želju za trenutačnim rješenjem koje donosi korist sada i ovdje zanemarujući budućnost.

Osjećate li se loše prije obroka ili odlaska u kupovinu hrane, mislite na nešto pozitivno, usmjereno na budućnost (ali svjetovnu), što vam ne stvara brige ili stres, savjetuje dr. Gardner.

Na primjer, zamislite kako bi za 50 godina mogli izgledati automobili.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare