Kako piše Autonet.hr, ovaj opoziv bi mogao da obuhvati 82 hiljade automobila, a na kojima bi Hyundai trebalo da zameni kompletne baterije. Ako znamo da su upravo baterije najskuplji deo električnih automobila, pogotovo ove klase, jasno je da je tu reč o izuzuetno velikom trošku.
Reč je o oko 900 miliona američkih dolara. Time bi ovo bio jedan od najskupljih opoziva u svetu automobilske industrije.
Ako znamo da većinu komponenti na automobilu ne proizvode sami proizvođači tih vozila, već brojni dobavljači, tu problemi dodatno rastu. Tako i Hyundaijev dobavljač, LG Energy Solutions tvrdi da oni ne nameravaju da učestvuju u trošku opoziva, s obzirom na da smatraju da su njihove baterije ispravne. Isto tako oni smatraju da je do greške došlo u procesu montiranja baterija u automobil, a što nije greška proizvođača baterija već samog proizvođača vozila.
Izvor:Autonet.hr
Foto:Autoblog.rs