30. Marta 2021.

Zaboravite na Teslu – unutrašnjost Mercedesove električne limuzine oduzima dah

Big Portal

Prva dva Mercedesova automobila iz nove generacije električnih vozila bila su SUV modeli – EQC i EQA.Treći, ujedno i najluksuzniji, biće limuzina EQS.Mercedes nam sada otkriva niz inovacija koje će EQS predstaviti u automobilskom svetu.Kako se navodi, u pitanju je preko 40 inovacija, a krenućemo od najvažnijih.Prva na red dolazi aerodinamika i izuzetno nizak koeficijent otpora: Cd iznosi svega 0,201.Sledeća novina je tzv. Energizing Nature program relaksacije za putnike u EQS, a nešto važnija je HEPA filtracija vazduha u kabini.

https://twitter.com/CarBuzzcom/status/1350204875238383617

Konačno dolazimo i do najuočljivije novosti, MBUX Hyperscreen ekrana, o čemu će se verovatno pričati mesecima.Naime, celokupna komandna tabla postala je digitalni ekran. Njegova ukupna širina iznosi 142 cm, a aktivna površina 2.432,11 kvadratnih centimetara.Za vrhunski užitak u vožnji brine se i Burmester surround audio sistem sa 15 zvučnika i snagom od 710 W.

https://twitter.com/gmancarreviews/status/1354396562940682244?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1354396562940682244%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.srbijadanas.com%2Fauto%2Fnoviteti%2Fzaboravite-na-teslu-unutrasnjost-mercedesove-elektricne-limuzine-oduzima-dah-foto-2021-03-28

Inače, u autu je ukupno 350 senzora koji nadziru svaki detalj vozne dinamike i okoline. Na sve ovo se nadovezuje veštačka inteligencija i sistem kojim upravlja moćni računar sa naprednim procesorom i 24 GB RAM-a.Slede još neke inovacije koje i nisu toliko bitne na prvi pogled, poput ambijentalnog zvuka u vožnji, kao i poneka dizajnerska novina.Jedan od najboljih proizvoda savremene auto-industrije izrađivaće se u najmodernijem Mercedesovom pogonu, u fabrici u Zindelfingenu, a baterije dolaze iz obližnjeg Untertirkhajma.

Mercedes EQS na tržište stiže u avgustu ove godine.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare