28. Decembra 2020.

Za seriju Bridgerton izrađeno 7.500 sjajnih kostima

Big Portal

Shonda Rhimes izazvala je pažnju svojom debitantskom serijom na steaming platformi Netflix, upečatljivim komadom smještenim u Regency England 1813. godine, zajedno s kraljevskim vlastima, visokim manirima, formalnim balovima i komplikovanim praksama udvaranja. Veliki ansambl oživljava zamršenu dramu u prepoznatljivom stilu Shonde Rhimes. Pa kako ih sve obući u tako dekadentnu, izvrsnu odjeću iz 19. vijeka? “Izazov je zaista bio, kako stvoriti ovaj svijet, logistički, u stvarnosti?” kaže kostimografkinja Ellen Mijornick za BAZAAR.com.

Ono što je pomoglo da se olakša proces bio je prethodni odnos i “estetska kompatibilnost” sa produkcijskom kućom Shondaland. “S nečim ove veličine, utješno je znati da smo na istoj stranici”, kaže Mijornick. Njen kostimografski tim i producentska kuća blisko su sarađivali kako bi pratili koji su komadi potrebni, šta se stvara i kako će se napraviti.

Za Mijornick izazov nije bila samo veličina glumačke ekipe, već dubina priče. U samo osam epizoda bilo je deset balova, za koje je bilo potrebno mnogo haljina, tijara i frakova. „I iako smo fiktivno definisali period Regency-a, 1813. godine, djevojke su se puno presvlačile”, rekla je. “Na svakom balu su nosile drugačiju haljinu, pored haljina koje su nosile od jutra do večeri. Tako da smo otprilike znali da će ovo biti veliki, veliki posao.”

Krajnji proizvod je sjajna, raskošna garderoba, carstvo haljina u pastelnim bojama s nježnim vezom; večernje haljine sa sjajnim ukrasima; čipkasti krojevi s prozirnim puff rukavima i vrpcama; i puno, puno dragulja. “Zapošljavali smo mnogo ljudi i rezultati su bili nevjerovatni”, kaže Mijornick.

LIAM DANIEL/NETFLIX

Bilo je oko 7.500 kostima.

“U osnovi, sve skupa, uključujući i našu glavnu garderobu, bilo je oko 7.500 kostima”, kaže Mijornick. Taj se broj odnosi na pojedinačne predmete, a ne na kompletnu odjeću, poput višestrukih slojeva koji čine jednu haljinu ili komad gornje odjeće. “To je poput kuhanja”, objašnjava ona. “Morate imati sastojke da biste mogli napraviti kostim koji je potreban.”

Ipak, broj je zapanjujući. Mijornick vjeruje da je samo za glavne likove bilo oko 1000 komada, računajući predmete kao što su pelerine, donje rublje i tako dalje. Vodeća dama Daphne Bridgerton, koju glumi Phoebe Dynevor, imala je nevjerovatne 104 promjene kostima.

Mijornickov tim angažovao je pet rezača za izradu uzoraka i izradu kostima za glavne uloge, kao i dva krojača. “Sve je u osnovi bilo po narudžbi, sa toliko ručnog vezenja, mislim, ovo je bila prilično blistava predstava”, kaže ona.

LIAM DANIEL/NETFLIX

Za sporednu garderobu, tim je morao stvoriti vlastitu kostimografsku kuću s odjećom kompanija iz cijelog svijeta, uključujući Angel Costume Company u Engleskoj, Peris Costume Company u Španiji, Tirelli Costumi u Italiji, pa čak i neke proizvođače u New Yorku. Ovu su dionicu koristili za odijevanje sporednih likova, i ako je potrebno, brze promjene za glavne glumce.

Ne zaboravimo nakit. Nakit su nabavljali u New Yorku, u Italiji, i Velikoj Britaniji. Zanatlija i dizajner nakita, Lorenzo Mancianti, takođe bio u timu koji je izrađivao komade tokom cijele serije. Tijare su nabavljene u Italiji i Velikoj Britaniji, a tijare glavnih glumaca potiču iz arhive Swarovski. “Radim ovo dugo vremena i nikada nisam vidjela nešto takvo”, kaže Mijornick.

LIAM DANIEL/NETFLIX

Mijornick i njen tim modernizovali su Regency odjeću.

Moda u Bridgertonu interpretacija je onoga što bi ljudi tada nosili, ali uz savremenu nadogradnju. Na primjer, porodica Featherington nosi cvjetne grafike u jarko ružičastim, žutim i narandžastim bojama, koje podsjećaju više na 2020-te nego 1810-te. A teški ukrasi dragulja na haljinama, ekstravagantniji su nego što bi bili u stvarnom vremenskom periodu.

Mijornick je željela prikazati izgled ere Regency “s malo modernog senzibiliteta, učiniti ga ambicioznim, intrigantnim i donekle vrlo maštovitim.”

Namjera serije nije bila predstaviti istorijski tačan prikaz. Bilo je nekih modnih trendova iz 1810-ih koji “lijepo djeluju” za gledaoce 2020. godine, priznaje Mijornick, ali ostatak je nadograđen za seriju. “Povećali smo količinu sjaja, količinu boja, pretjerano uljepšavanje. Napravili smo stvari koje se zapravo mogu malo više povezati s današnjim gledištem.”

LIAM DANIEL/NETFLIX

Takođe, seriju čini modernijom i relativnijom raznolika glumačka postava, koja predstavlja reprezentaciju u žanru koji je u prošlosti bio rezervisan za bijelce. Uloge poput kraljice Charlotte (Golda Rosheuvel), vojvode od Hastingsa (Regé-Jean Page) i Lady Danbury (Adjoa Andoh), glume crni glumci. A što se tiče stylinga, neki glumci nosili su prirodne afro frizure sa svojim kostimima Regency. Odjel za kostime sarađivao je s timovima za frizure i šminku kako bi ove frizure zasjale na ekranu. “Cjelokupni koncept svijeta Bridgerton omogućio je nekonvencionalan pristup gotovo svemu”, kaže Mijornick.

Poznati proizvođač steznika, Mr. Pearl, stajao je iza donjeg ruba. „Ne postoje dva slična tijela. Dakle, ako postoje njedra ili oblik, čak i na gornjem dijelu tijela koji se mora prilagoditi kostimu, on zna kako stvoriti tu strukturu da bi vam to mogao pružiti “, kaže Mijornick.

Serija Bridgerton dostupna je na Netflix-u.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare