U početku, ove video igre bilo su rezervisane za malu nišu igrača kojima nije smetala beskompromisna težina, zahtevne boss deonice, i ekstremno zamršena priča koja je bila skrivena u opisima predmeta, dizajnu lokacija, i često kratkim i teško razumljivim dijalozima NPC likova koje biste sretali tokom vaše avanture.
Međutim, From Software video igre su takođe oduvek bile i mnogo više. Težina, o kojoj se toliko pričalo, samo je jedan aspekt serije odličnih video igara. Tokom godina, bilo je tu mnogo toga što je sve više i više privlačilo i uvlačilo nove igrače u ove svetove. Nivoi su oduvek impresivni i grandiozni, boss-evi su zastrašujući, zanimljivi, i mahom unikatni, a gameplay izazovan, svakako, ali i intuitivan, drugačiji, i veoma kvalitetan. Kada se sve to upotpuni sa apsolutnom slobodom u pristupu igri i kreiranju raznih build-ova i kombinacija skill-ova, iznova i iznova smo dobijali neke od najboljih video igara u skorije vreme.
Do sada, ovim video igrama izmicala je masovna prihvaćenost u igračkim krugovima i pored odličnih ocena kritike. Međutim, Elden Ring je sve to promenio.
Za početak, Elden Ring stoji na neverovatnih 96% i na Metacritic-u i na OpenCritic-u. Ali ono što je još bitnije za budućnost ovakvih video igara jeste činjenica da je za prve tri nedelje prodato 12 miliona kopija ove igre. Da stavimo to u malo drugačiju perspektivu – čitava Dark Souls trilogija sa svim svojim ekspanzijama i DLC-ovima uspela je da premaši 12 miliona prodatih primeraka tek nakon izlaska treće igre, Dark Souls 3.
Dakle, čitavom ovom serijalu bilo je potrebno skoro 7 godina za ono što je Elden Ring postigao za 3 nedelje.
Prema navodima kompanije Bandai Namco, izdavača koji stoji iza ove video igre, oko million od ovih 12 miliona kopija prodato je u Japanu, dok je ostatak prodat širom sveta. “Zapanjujuće je videti koliko mnogo ljudi igra Elden Ring”, rekao je tvorac ove video igre, Hidataka Mijazaki, i dodao “Kako bi iskreno želeo da se zahvali u ime celog tima”. Predsednik kompanije Bandai Namco rekao je kako je “Mnogo truda uloženo u razvojni proces Elden Ring-a i drago nam je da smo prevazišli očekivanja naših poštovalaca širom sveta”, prenosi PCGamer.
From Software najzad je uspeo da svoje video igre približi najširoj publici. Sada, malo se priča o težini, i retko se ko žali na FPS drops i stutters, što je objektivno jedina mana nakon lansiranja ove video igre. Svi govore o količini kvalitetnog sadržaja i o grandioznosti ovog poduhvata, kao i o načinu na koji je Elden Ring promenio poimanje open-world video igara i napravio pravu mini revoluciju u ovom polju gejming industrije. Jednostavno, ovo je kulminacija svega na čemu je From Software do sada radio, a brojevi samo govore u prilog tome.
Benchmark.