YouTube uvodi audio oglase u pozadini videa - BIGportal.ba
Mobilni svijet Tehnologija

YouTube uvodi audio oglase u pozadini videa

YouTube je najavio planove za uvođenje audio oglasa koji će biti dizajnirani da povežu brendove sa publikom koja redovno sluša muziku i podkaste.

Trenutno u beta verziji, YouTube novo oglašavanje cilja na kompanije koje žele da “efikasno prošire doseg i povećaju svijest o brendu”.

Prema Melisi Hsieh Nikolić, menadžeru grupnih proizvoda u YouTube Ads-u, više od 75 procenata izmjerenih kampanja zvučnih oglasa na YouTube-u povećalo je svijest o brendu. Nikolić je rekla da je jedan klijent, Shutterfly, primijetio 14 odsto povećanja opoziva oglasa i 2 odsto povećanja pogodnosti nakon prikazivanja audio oglasa.

Najnovija funkcija namijenjena je onima koje YouTube prvenstveno koristite kao uslugu po izboru za slušanje muzike i podcasta. Smatrajte da je doživljaj oglasa sličan onome na koji biste naišli sa besplatnim nalogom na Spotify-u. Oglasi će trajati oko 15 sekundi i iako su prvenstveno usredsređeni na zvuk, i dalje će sadržati vizuelnu komponentu, poput statične slike ili kratke animacije.

Nikolić je pružila neke smjernice za stvaranje ubjedljivog sadržaja:

“Kada pripremate kampanju za audio oglase, imajte na umu da bi audio trebao da igra vodeću ulogu. Razmislite: Ako zatvorim oči, i dalje mogu jasno da razumijem o čemu se radi u ovom oglasu. Budite jasni i precizni sa porukom i odaberite prijateljski, autentičan glas da biste je prenijeli”.

Kako bi zadovoljila one koji redovno posjećuju YouTube da bi slušali muziku, platforma je otkrila da pokreće dinamične muzičke line up-ove, koje su zapravo namjenske grupe kanala usmjerenih na muziku u popularnim žanrovima. Iako zvuče sjajno za korisnike, napravljeni su po mjeri za audio oglase. YouTube je naveo da će brendovi lako moći da ih ciljaju i poboljšaju rezultate vašeg poslovanja.

Nikolić je rekla da kada brendovi koriste i video i audio oglase, mogu da dosegnu više ljudi nego ikada ranije. Brendovi će imati priliku da licitiraju audio oglase na Google Ads-u i Display & Video 360 po principu CPM sa istim opcijama ciljanja.

(Benchmark.rs)

Danas objavljeno

Sumrak giganta: Još jedan veliki brend odustaje od telefona?

D

Tvorci God of War serijala spremaju novu video-igru

D

Android dobija veoma korisnu opciju

D

Ostavite komentar