Ovo streamovanje uključuje i Call of Duty League koji se održava tokom vikenda, kao i Overwatch League koji je prethodno prikazivan ekskluzivno na Twitch platformi.
Ryan Wyatt, šef gejminga na YouTube platformi je istakao: “Sa više od 200 miliona gejmera dnevno, koji gledaju više od 50 milijardi sati igračkog sadržaja godišnje, YouTube igračima i njihovim strasnim fanovima pruža najpopularniju platformu za video igre na svetu. Overwatch League i Call of Duty League najvažniji su primeri e-sports sadržaja. Kao bivši komentator Call of Duty mečeva, sa velikim uzbuđenjem sam ispratio to što je Activision Blizzard izabrao YouTube za svoju ekskluzivnu platformu za streamovanje obe lige. Ovo partnerstvo dodatno pokazuje našu posvećenost cilju da imamo prvoklasan live streaming proizvod za gejming”.
Partnerstvo između dve kompanije se proširuje i na cloud servise, pa se Activision Blizzard sada oslanja na Google Cloud infrastrukturu za hosting igara. Google ističe da je od Activisiona izabran zbog svog pouzdanog globalnog renomea, analitike podataka, AI mogućnosti, te da igrači mogu očekivati mrežne servise visokog kvaliteta i gejming iskustva sa niskom latencijom.
Izvor: Benchmark/Neowin