Specijalno izdanje Yamahe YZF-R6 posvećeno 20. rođendanu ovog modela otkriveno je u Japanu tokom okupljanja vlasnika “R” modela na stazu Sugo.
Nažalost, nema nikakvih drugih informacija o samom modelu, osim toga da je varijanta posvećena lansiranju prvog YZF-R6, 1999. godine.
R6 je bio revolucionarni motor kada je lansiran. To je bio prvi proizvodni model sa “ride-by-wire” sistemom, ili kako ga Yamaha nazuva YCC-T. Kasnije jke tu tehnologiju usvojio veliki broj proizvođača širom sveta.
Yamaha je predstavila R6 kao izazivača za Hondu CBR600F i kasnije CBR600RR, sa kojma se borio za nadmoć u srednjoj klasi. Za razliku od Hondinih modela, R6 je imao aluminijumski ram. Agregat je isporučiva 120 KS na 13.000 o/min, a pored toga, imao je najkraće međuosovinsko rastojanje i najmanju težinu u svom segmentu – 169 kg.
Sadašnji YIZF-R6 proizvodi 117 KS na 14.500 o/min, verovatno zato što je Yamaha sredila motor kako bi obezbedila više snage na srednjem broju obrtaja.