24. Novembra 2021.

Xiaomi prijavljuje povećanje profita od 25,4% u odnosu na isti period prethodne godine za Q3 2021

Big Portal

Neto profit za kvartal je iznosio približno 5,2 milijarde juana, što je porast od 25,4% u odnosu na isti period prethodne godine.

Kompanija je saopštila da je uticaj globalnog makro-okruženja, kao i raspoloženja tržišta prema tehnološkom sektoru u Kini u trećem kvartalu, njene dugoročne investicije merene po fer vrednosti kroz bilans uspeha u tekućem periodu generisale nerealizovane finansijske gubitke, koje su imale značajan uticaj na Xiaomijev neto profit.

Prihodi sa inostranih tržišta dostigli su 40,9 milijardi juana tokom trećeg kvartala 2021. godine, što je povećanje od 2,76% u odnosu na isti period prethodne godine, što čini 52,4% ukupnog prihoda.

Prihod kompanije Xiaomi od pametnih telefona iznosio je 47,8 milijardi juana za godinu, što je povećanje od 0,42% u odnosu na prethodnu godinu, ali je zbog kontrole troškova bruto marži pametnih telefona dostigla 12,8% u kvartalu i porasla za 4,4% u odnosu na isti period prošle godine i 1% u kvartalu – preko četvrtine, prenosi My Smart Price.
U kvartalu je isporučeno 43,9 miliona jedinica, što je pad od 5,79% u odnosu na isti period prošle godine.

U prva tri kvartala 2021. godine, globalne isporuke Xiaomi-jevih premium pametnih telefona (po ceni od 3.000 RMB ili više u kontinentalnoj Kini i 300 evra ili ekvivalentno) na inostranim tržištima iznosile su približno 18 miliona, što čini više od 12% ukupnih isporuka. Ovo se poredi sa 10 miliona jedinica u celoj 2020.

xiaomiprofit.jpg

Dolaskom na inostrana tržišta, ukupne isporuke pametnih telefona po ceni od 300 evra ili više, ili ekvivalentno, porasle su za više od 180% u odnosu na prethodnu godinu tokom trećeg kvartala, uglavnom u Latinskoj Americi, Zapadnoj Evropi i na Bliskom istoku.
MIUI 30-dnevni aktivni korisnici premašili su 500 miliona od 22. novembra 2021.
Prihodi od IoT-a i segmenta proizvoda za životni stil dostigli su 20,9 milijardi juana, što je povećanje od 15,5% u odnosu na prethodnu godinu. Prihodi od IoT-a i lifestile proizvoda u inostranstvu dostigli su novi rekord, uprkos izazovima u pomorskoj logistici u inostranstvu u ovom kvartalu.

U trećem kvartalu 2021. godine, globalne isporuke Xiaomi-jevih pametnih televizora dostigle su 3 miliona jedinica, što je povećanje od 19,5% u odnosu na prethodnu godinu.
Od 30. septembra 2021, broj povezanih IoT uređaja (bez pametnih telefona, tableta i laptopova) na Xiaomiovoj AIoT platformi je po prvi put dostigao 400 miliona jedinica, što je 38,1% više u odnosu na isti period prethodne godine.

Broj korisnika sa pet ili više uređaja povezanih na AIoT platformu (bez pametnih telefona, tableta i laptopova) premašio je 8 miliona, što predstavlja povećanje od 42,8% u odnosu na prethodnu godinu.
MAU pametnih televizora i Mi Box-a porastao je za preko 33% u odnosu na isti period prošle godine u kvartalu.
U prva tri kvartala 2021. godine, kumulativni rashodi kompanije Xiaomi za istraživanje i razvoj dostigli su 9,3 milijarde juana, što je povećanje od 51,4% u odnosu na prethodnu godinu.
Od 30. septembra 2021, Xiaomi-jev tim za istraživanje i razvoj je imao 13.919 zaposlenih, što čini više od 44% ukupnog broja zaposlenih.

Benchmark.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare