[ad_1]
Ukoliko još uvek niste kupili avgustovski broj Auto magazina, imate svega još nekoliko dana da to učinite. Kao što ste navikli, u njemu je objavljen veliki broj testova, među kojima je i najnovija edicija Black Design popularnog modela Kia Sportage.
Test primerak je opremljen 1,6 dizel motorom od 136 konjskih snaga i sedmostepenim automatizovanim menjačem sa dve lamele.
Zahvaljujući odličnim prodajnim adutima prodaja aktuelne generacije “sportidža” dostigla je maksimum na samom kraju svog tržišnog ciklusa. Sa 440 do sada prodatih primeraka u ovoj godini, “sportidž” je najprodavaniji SUV srednje veličine ispred “hjunadi tusona”, “škode karok” i “nisana kaškai”.
Kako bi se održao u formi “sportidž” je morao da prođe i poneki tretman “ulepšavanja”. Posle jednog ozbiljnijeg i nekoliko blažih dotezanja bora pred nama je specijalna edicija “sportidža” pod nazivom „blek dizajn“.
Finalno ulepšavanje pred izlazak novog modela podrazumevalo je niz estetskih dodataka u crnoj boji koja je trenutno vrlo aktuelna.
Više o ovoj specijalnoj ediciji pročitajte u Auto magazinu.
Komentari
[ad_2]
Originalni članak