Iz kompanije su već najavili kako će uskoro raskrstiti sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i većinu kapaciteta prebaciti na elektrifikaciju game.
Sada su obznanili da planiraju modernizaciju fabrike u Torslandi, a sve kako bi je prilagodili proizvodnji potpuno električnih modela. Osim sklapanja automobila, fabrika će imati i sopstvenu proizvodnju baterija, ali i aluminijskih delova.U sklopu renoviranja pogona Volvo najavljuje uvođenje nove metode proizvodnje aluminijumskih delova koja donosi brojne prednosti po pitanju cene, održivosti i na kraju samih performansi konačnog proizvoda, automobila.
Ova metoda nije velika novost jer istu već koristi Tesla u proizvodnji Modela Y, gde nastoje da u jednom komadu naprave što veće komponente vozila.
U kompaniji Volvu veruju da takva proizvodnja poboljšava energetsku efikasnost, ali i optimizuje prostornost kabine. Manji troškovi ujedno znače i manji uticaj na okolinu.
Modernizacija čuvene fabrike Torslanda uključuje i izgradnju novog bloka u kome će se izrađivati baterije i ugrađivati u pod električnih vozila.
“Ovim ulaganjima činimo važan korak ka našoj potpuno električnoj budućnosti i pripremamo se za još naprednije i bolje električne modele. Torslanda je naša najveća fabrika i imaće ključnu ulogu u našoj aktuelnoj transformaciji ka proizvođaču čistih električnih automobila do 2030.”, rekao je generalni direktor kompanije, Hokan Samuelson.
Pogon u Torslandi je otvoren 1964. godine i trenutno ima godišnji kapacitet od 300.000 vozila.
Izvor: b92