Etiketiran kao „kupe SUV“, izgleda kao Polo na potpeticama, što ne treba da čudi, budući da s njim deli MQB A0 platformu (na kojoj počiva i T-Cross).
U poređenju s potonjim modelom, VW Taigo je nešto duži i širi, a poseduje međuosovinsko rastojanje od 1.566 milimetara, 18 milimetara duže u odnosu na Polo. Poređenja radi, Renault Arkanu, koja pripada segmentu iznad, odlikuje rastojanje između osovina 2.720 milimetara.
Ukoliko se pitate da li ste ovaj model već videli, u pravu ste, jer je lansiran prošle godine u Južnoj Africi kao Nivus.
Dizajn kokpita je identičan onom kod redizajniranog Pola. Tu je MIB3 info-zabavni sistem sa standardnim 6,5-inčnim ekranom ili opcionom 9,2-inčnom jedinicom, uz integraciju pametnog mobilnog telefona i digitalni klaster instrumetacije. Što se opcionala tiče, budući kupci će moći da ga naruče s HVAC kontrolnim jedinicama osetljivim na dodir i pristojnom količinom bezbednosne opreme putem IQ Drive Pack paketa.
Evropljani će morati da se zadovolje isključivo konfiguracijom s prednjim pogonom, što ne čudi s obzirom da vozilo počiva na MQB A0 arhitekturi. Prve isporuke bi trebalo da startuju početkom 2022., a novajlija će biti lansiran s tri benzinska motora, 1,0-litarskom, trocilindarskom turbo jedinicom u varijantama s 95 i 110 ks, i 1,5-litarskim četvorocilndrašem sa 150 konja.
U zavisnosti od pogona, u igri će biti ili petostepeni manuelni, šestostepeni manuelni ili sedmostepeni DSG automatski menjač.
Cene će biti objavljene u međuvremenu, ali treba očekivati da Taigo bude nešto skuplji od T-Crossa, koji u Nemačkoj startuje od 19.870 evra.
Vrelegume.