Nažalost, zbog situacije oko pandemije koronavirusa nismo imali priliku da ga vidimo uživo na salonu u Ženevi gde je bila zakazana premijera, već samo putem digitalnih kanala.
U razgovoru za Autoblog, Klaus Bischoff šef dizajnerskog tima Volkswagena je izjavio da postoje određena pravila kada se dizajnira novi GTI: “Postoje neke stvari koje možete, ali i neke koje ne možete da radite. Nakon što pogledate poslednjih 7 generacija Golfa GTI, imate dobru predstavu o tome u kome smeru će ići vizuelni razvoj 8-ice GTI”.
Vizuelno se model ističe posebnom crvenom lajsnom koja povezuje prednja LED svetla, a tu su i agresivnije dizajnirani branici i pragovi. Što se tiče specifikacija, ispod poklopca se nalazi klasični 2,0 litarski TSI od 244 KS i 370 Nm obrtnog momenta. Ručni 6-stepeni menjač dolazi standardno dok je 7-stepeni DSG menjač s dva kvačila opcija.
“Za GTI verziju vam ne treba dodatni moment koji bi se dobio s elektro motorom”, izjavio je predstavnik marke za Autoblog i tako objasnio zašto je GTI zadržao “čistokrvnog” benzinca. S druge strane, ko želi dodatak struje može da odabere GTE verziju koja donosi istu snagu i nešto više momenta ali i veću masu.
“U proseku, što je više KS ispod poklopca, to je manja potražnja za ručnim menjačem. Kod GTI verzije i dalje vidimo značajnu potražnju za ručnim menjačem i zbog toga on ostaje u ponudi”, zaključili su iz Volkswagena.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs