23. Augusta 2019.

Volkswagen mijenja logo

Big Portal

Volkswagen je na putu prema mobilnosti bez emisija štetnih gasova za sve, rekao je menadžer brenda Ralf Brandsteter.

Cilj njemačkog proizvođača automobila po Brandsteterovim riječima je da postane svjetski lider u e-mobilnosti i do 2025. prodavati milion električnih vozila godišnje.

U Volkswagenu se nadaju da će njihov električni model ID.3 dostići popularnost nekadašnje Bube i Golfa.

Novim redizajnom logo je izgubio trodimenzionalni efekt i slovo “W” nije više spojeno s gornjim “V”.

“Vjerujemo da smo stvorili ikonu”, rekao je VW-ov direktor  marketinga.

Kompanija je počela raditi na redizajnu brenda  2015. godine, prije izbijanja skandala s lažiranjem podataka o izduvnim gasovima iz dizelaša.

“Novim logom želimo ponovo izgraditi dobru reputaciju u društvu”, naglasio je Brandsteter.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare