Auto-moto Ostalo

Volkswagen i Audi “promijenili” ambleme zbog korone

Njemački auto-giganti podržali su na slikovit način kampanju za društveno distanciranje tokom pandemije koronavirusa.

Svetska zdarvstvena organizacija, vlade širom sveta, a zatim i mnoge popularne ličnosti apeluju ovih dana u medijima i na društvenim mrežama na neophodno držanje odstojanja između ljudi, kako bi se smanjila mogućnost prenošenja virusa.

Kampanji su se pridružili i veliki nemački proizvođači automobila, Volkswagen Audi, koji su na simboličan način – privremenom promenom rasporeda elemenata na svojim ambelmima – pokazali koliko je za sve nas važno društveno distanciranje ovih dana.

Volkswagen je tako razdvojio slova “V” i “W” na svom amblemu, i slikovito pokazao da je nužno držati međusobno odstojanje:

Audi se u apel uključio na sličan način, razdvojivši 4 isprepletana “prstena” na svom čuvenom logou:

Keep Distance. Stay Together.

Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe.

Gepostet von Audi USA am Freitag, 20. März 2020

Izvor: B92

Danas objavljeno

Porsche će ove godine predstaviti redizajnirano izdanje praktičnije Panamere Sport Turismo

V.R.

Novitec Maserati Levante Esteso je opasan SUV sa 616 konjskih snaga

V.R.

Mountune Volkswagen Golf GTI sa 380KS

V.R.

Ostavite komentar