Vježba za noge koju nikakako ne smijete da preskačete - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Vježba za noge koju nikakako ne smijete da preskačete

Pretpostavljamo da vam iskorak nije omiljena vježba, koju upravo iz tog razloga ne izvodite često. Međutim, fitnes direktor Men’s Health-a Bi Džej Gadur vam poručuje da pravite veliku grešku. Iskorak sa sopstvenom težinom odnosno bez bučica može da doprinese efikasnijim i bržim rezultatima. Predstavljamo vam četiri varijacije ove vježbe, koje će izgraditi…

Pretpostavljamo da vam iskorak nije omiljena vježba, koju upravo iz tog razloga ne izvodite često. Međutim, fitnes direktor Men’s Health-a Bi Džej Gadur vam poručuje da pravite veliku grešku.

Iskorak sa sopstvenom težinom odnosno bez bučica može da doprinese efikasnijim i bržim rezultatima.

Predstavljamo vam četiri varijacije ove vježbe, koje će izgraditi snagu i stabilnost vaših nogu i povećati pokretljivost donjeg dijela tijela.

Dakle, ukoliko budete radili miks ovih iskoraka kao zagrijevanje, vaše noge će biti u mogućnosti da podižu veće težine kasnije.

Varijacije iskoraka:

  • HODAJUĆI ISKORAK
  • OBRNUTI HODAJUĆI ISKORAK
  • LATERALNI ISKORAK
  • ISKORAK SA ROTACIJOM

Ove varijacije iskoraka možete da radite 10 do 30 minuta i poboljšaćete nivo aerobne kondicije, pa ćete moći brže da trčite i da gurate više.


Danas objavljeno

Kolačići koje možeš grickati cijele jeseni

Vanja A

Ukusni kuglof od bundeve za jesenje dane!

Vanja A

Skriveni signali koji odaju da ti tijelo stari prije vremena

V.R.

Ostavite komentar