22. Juna 2022.

Vivo osvaja Evropu na krilima novog “flegšipa”

Big Portal

Strategija rasta brenda vivo u Evropi se fokusira na stabilno i održivo poslovanje u Evropi. Uspešan razvoj regionalnog poslovanja izgrađen je na snažnim lokalnim i Evropskim partnerstvima poput onih sa UEFA EURO 2020 i 2024, u okviru kojih je vivo imenovan za zvanični pametni telefon EURO šampionata na globalnom nivou. Ova partnerstva, strateške investicije i održive veze nastavljaju da pokazuju pozitivne rezultate. vivo je jedan od najbrže rastućih brendova u Evropi i kotira se među top pet mobilnih brendova na nekoliko evropskih tržišta.

X80 Pro – vivo predstavlja svoj najnapredniji flagship Evropi

Kako vivo beleži konstantan rast u Evropi, i želi da kupcima pruži vrhunsko iskustvo mobilne fotografije, kompanija je dovela svoj najnapredniji flagship uređaj u region. Novi vodeći pametni telefon rezultat je 1,5-godišnje saradnje sa kompanijom ZEISS, i predstavlja sistem mobilne fotografije koji su zajedno napravile kompanije vivo i ZEISS. Sa kompanijom ZEISS, vivo deli ambiciju kvaliteta i preciznosti, kako bi razvio savršene pametne telefone. Stoga, sa X80 Pro modelom, vivo i ZEISS pomerili su granice mogućeg na polju mobilne fotografije.

Kamera u prvom planu: Nastavljeno partnerstvo sa kompanijom ZEISS u istraživanju i razvoju

Partnerstvo između kompanija vivo i ZEISS osnovano je sa dugoročnom i strateškom namerom, i zasniva se na zajedničkom razumevanju zahteva potrošača na polju mobilne fotografije. Obe kompanije dele čvrstu nameru da doprinesu budućnosti fotografisanja pametnim telefonom, i njihov program istraživanja i razvoja – vivo ZEISS Imaging Lab, postavlja nove standarde kamera na pametnim telefonima. Kroz napredni optički dizajn, uključujući pažljiv razvoj i testiranje sočiva, opsežne procese simulacije kako bi obezbedile izvanredne performanse, napredne algoritme i merenja za optički dizajn, sa ciljem da se na najmanju moguću meru svedu izobličenost, senke, mućnje boja, i, na kraju, omogući savršenu fotografiju svaki put.

Izvor: saopštenje za javnost

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare