Poznato je da je zbog kontrolisanja širenja virusa gotovo cjelokupna Kina u karantinu, ne rade škole, nema okupljanja i sportskih događaja ali i većina fabrika je privremeno obustavila proizvodnju. Među njima su i mnogobrojni veliki proizvođači automobilskih komponenti.
Majk Manli, izvršni direktor FCA se prvi oglasio na ovu temu, upozoravajući da FCA ima sve tanje lagere velikog broja komponeti.
Ukoliko kineske fabrike ne započnu proizvodnju komponenti, najkasnije za dvije sedmice, FCA će biti prinuđen da zaustavi jedan ili više najvećih proizvodnih pogona u Evropi.
Imajući u vidu da je FCA Srbija, jedan od njihovih najvećih pogona na starom kontinetu, za očekivati je da i fabrika u Kragujevcu pretrpi posljedice ove krize.
Inače, to baš i nije novost koja će posebno pogoditi FCA Srbija, budući da su samo tokom protekle godine radnici u Kragujevcu imali više od 130 dana plaćenog odstustva ne računajući godišnje odmore i praznike.
Znajući da i mnogi drugi veliki proizvođači još uvijek kriju ovaj problem u svojim “on line” ciklusima snabdjevanja, za očekivati je da automobilska industrija u Evropi bude i prva žrtva virusa!
(Vrelegume.rs)