Veliki ekrani u automobilima uskoro će biti prošlost? - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Veliki ekrani u automobilima uskoro će biti prošlost?

Trend ogromnih ekrana je toliko uzeo maha da se na automobile sa displejima manjim od 10 inča gleda kao da su već prevaziđeni.

U online diskusiji koju je organizovao i vodio Car Design, dizajneri iz kompanij Automobili Pininfarina, Italdesign, Polestar, ELeather i BMW govorili su o izgledu unutrašnjosti automobila u budućnosti. Srećom, izgleda da su im neke stvari ipak došle do mozga.

Bez obzira na to koliko neki vozači ne podnose tu činjenicu, ogromni ekrani multimedijalnog sistema u poslednje vreme su sve prisutniji u kokpitu i postaju sve veći, piše sajt Automobili.hr.

Ovaj trend je toliko uzeo maha da se na automobile sa ekranima manjim od 10 inča gleda pomalo čudno, kao da su već prevaziđeni.

Neki proizvođači automobila to čak dovode do krajnosti. Mercedes-Benz je nedavno predstavio zapanjujući MBUX Hyperscreen u luksuznoj električnoj limuzini EQS, koji se sastoji od tri zasebna displeja pod jednim staklom i koje se proteže od vozačevih do suvozačevih vrata.

Foto: BMW promo

BMW je na to uzvratio panoramskim 31-inčnim 8K ekranom (poput bioskopskog platna) na zadnjim sedištima nove Serije 7 i električne limuzine i7.

Pošto očigledno ne može šire od ovog, ubacili su dodatne ekrane u rukohvate zadnjih vrata.

Ipak, čini se da će ovaj neobjavljeni “rat ekranima” uskoro postati prošlost – barem tako misli Matthias Junghanns, šef dizajna enterijera BMW-a koji je o tome i govorio na ovoj mini online konferenciji.

Jedan od gledalaca je upitao da li će vrhunski luksuz i UX (user experience) i u budućnosti biti sinonim za velike ekrane, kao i da li smo stigli do vrhunca njihovog razvoja i veličine.

Junghanns je odgovorio pitanjem: “Da li je veliki ekran ono na šta se računa?”. Nastavio je rekavši da je uveren da će ogromni ekrani pre ili kasnije otići u istoriju.

Dodao je i da će, prema njegovom mišljenju, automobili i dalje biti inteligentni, ali da će se ekrani pojaviti samo onda “kada su vam potrebni i kada ih želite”.

Šef dizajna enterijera kompanije Polestar, Conny Blommé, složio se sa ovim stavovima.

“Sve ima svoj vrhunac, pa verovatno i ekrani”, rekao je Blommé.

Istina. Jer, kada putujete automobilom, većinu vremena ipak uživate u putu i pogledu, a ne u ekranima.

B92.

Danas objavljeno

Ford kažnjen sa skoro 20 miliona dolara zbog pogrešnih tvrdnji o pojedinim vozilima

Zeljka

Farba koja svijetli u mraku za veću bezbjednost saobraćaja?

Zeljka

Praznik za oči: Maserati MC20 Cielo

Zeljka

Ostavite komentar