Čini se da i high street brendovi i luksuzne modne marke već godinama igraju istu igru – app (ako prođe prođe). Izbace u dječjim kolekcijama komade koje biste i u 20-im teško iznijeli, a da ne izgledate vulgarno. Ako neko primijeti, povuku ih iz prodaje, zatim se izvinjavaju jer eto – ko radi taj i griješi. Ako niko ne reaguje, zadovoljno trljaju ruke. Jer vjerovali ili ne, postoje roditelji koji kupuju potpuno nevjerovatne stvari svojoj djeci. Tu su: cipele na štiklu, pvc suknje, majice s natpisom “future WAG” (buduća žena poznatog fudbalera).
Ovih dana je u Moskvi održana Nedjelja mode u sklopu koje smo vidjeli nekoliko dječjih revija. Pogledajte fotografije.
*
*
Prije nekoliko godina Primark je povukao iz prodaje kupaće kostime s punjenim korpama za djevojčice od sedam godina. Naravno, tek pošto se podigla frka.
Od kada je Vogue objavio fotke tada 10-godišnje Tilan Blondo u provokativnim pozama i u istoj takvoj odjeći, povele su se velike polemike o tome zašto se dječje tijelo u svijetu mode sve češće stavlja u prvi plan.
Malo je brendova koji su odolili ovom fenomenu. Naime, svaka luksuzna marka ima i svoju dječju liniju koju reklamira, ali nema puno onih koji to rade s ukusom i primjereno ciljnoj grupi. Evo nekoliko dobrih primjera:
*
*
*
Čitavom ovom ludilu u kom se čak prave i revije donjeg veša za djecu u stilu Victoria's Secret, dosta su doprinijele mame zvijezde – Kim Kardašijan, Kejti Holms, Bijonse… Trudeći se da od ćerki naprave svoje mini kopije, angažujući ih u modnim kampanjama, nabacujući im “glamurozne” poslove od malena – skrenule su s kursa.
Dječja visoka moda je super, i zašto je ne bi bilo sve dok ima onih koji mogu i žele da je plate, ali dječja moda nije moda za odrasle i seksualizacija djece je nedopustiva u bilo kojim okvirima.
Izvor: Noizz.rs