Uz ove vježbe vaša zadnjica će biti tako čvrsta da će vam i Brazilke zavidjeti - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Uz ove vježbe vaša zadnjica će biti tako čvrsta da će vam i Brazilke zavidjeti

OBLIKOVATI zadnjicu nije baš najlakši zadatak, a, nažalost, ne postoji ni čarobni napitak koji će vam u tome pomoći. Štaviše, ni uporno praćenje Instagram profila planetarno popularnih fitness instruktorki ili pak Kim Kardashian neće dati željene rezultate.  Ako želite zaobljenu i čvrstu zadnjicu, moraćete se oznojiti, a u svoj plan vježbanja uvrstite…

OBLIKOVATI zadnjicu nije baš najlakši zadatak, a, nažalost, ne postoji ni čarobni napitak koji će vam u tome pomoći. Štaviše, ni uporno praćenje Instagram profila planetarno popularnih fitness instruktorki ili pak Kim Kardashian neće dati željene rezultate. 

Ako želite zaobljenu i čvrstu zadnjicu, moraćete se oznojiti, a u svoj plan vježbanja uvrstite i tri vježbe koje su na glasu kao najbolje za zadnjicu na kojoj će vam svi pozavidjeti. Štaviše, one će učvrstiti i vaša bedra te listove, što ne čudi jer toniranje zadnjice podrazumijeva aktivaciju nekoliko različitih grupa mišića.

Evo vježbi:

Sjedenje uza zid

Riječ je o najosnovnijem obliku čučnja. Naslonite se leđima i glavom na zid. Noge trebaju biti u širini ramena, a ruke sa strane. Spustite tijelo u čučanj, sve dok vam bedra ne budu paralelna s podom te se u tom položaju zadržite 30 sekundi.

Čučanj

Na vašu žalost, ništa bez čučnjeva.

Postavite noge u širini ramena, a ruke sa strane. Polako savijajte koljena i gurajte kukove natrag, dok se tijelo spušta koliko god možete ili dok vam bedra ne budu paralelna s podom. Nemojte dizati pete od poda. Ostanite u ovom položaju 5 do 10 sekundi pa gurnite svoju težinu natrag i vratite se u početni položaj. Prsa trebaju biti uspravna, a leđa se samo blago savijaju.

Most na leđima

Lezite na leđa na prostirci i savijte koljena, a između koljena stavite smotani peškir. Podignite guzu i pobrinite se da linija od koljena do ramena bude potpuno ravna. Zadržite se u ovom položaju što duže, a kada vidite da više ne možete, opustite se.

Svaku od ovih vježbi ponovite 10 puta u tri seta. Prvi rezultati trebali bi biti vidljivi već nakon četiri sedmice vježbanja.

Danas objavljeno

Vitaminska bomba koja topi celulit

V.R.

Jestivi insekti sigurni obroci

V.R.

Razlozi zbog kojih ne bi trebalo da idete na dijetu

V.R.

Ostavite komentar