Električni automobili se sve češće koriste kao policijski patrolni automobili širom sveta, a na primeru ovog policijskog Tesle iz Indijane može se videti koliku uštedu ova vozila donose organima reda.
Šef lokalne policije, Tod Bertram, stavio je na papir dvanaestomesečne troškove ekspoloatacije Teslinog Modela 3 SR+, a zatim ih je uporedio troškovima patrolnog vozila Dodge Charger Pursuit u istom periodu.
Ukupna razlika u utrošenom novcu na dva automobila za godinu dana je iznosila 6.755 dolara, u korist Tesle.https://platform.twitter.com/embed/index.html?dnt=false&embedId=twitter-widget-0&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1277697872088137729&lang=sr&origin=https%3A%2F%2Fwww.b92.net%2Fautomobili%2Frazno.php%3Fyyyy%3D2020%26mm%3D10%26nav_id%3D1742850&theme=light&widgetsVersion=ed20a2b%3A1601588405575&width=550px
Na priloženoj tabeli se vidi da su uštede postignute na dva načina. Troškovi pogonskog goriva su bili znatno niži kod električnog automobila, ali je Tesla bio znatno jeftiniji i u pogledu održavanja – za godinu dana nije potrošen ni dolar na održavanje Modela 3.
Naime, na benzin za Dodge je mesečno odlazilo u proseku između 300 i 500 dolara, a u decembru čak 706 dolara. Osim toga, Charger je, kako kažu u policiji, imao sedam promena ulja za 12 meseci, pa je ukupno na održavanje potrošeno preko 2.000 dolara.
Ukupni godišnji troškovi za Dodge su iznosili 7.580 dolara. Sa druge strane, Tesla Model 3 SR+ je policiju koštao svega 825 dolara, a sav novac je otišao na električnu energiju.

Bertram je navodi i da je Tesla u nabavci bio skuplji oko 14.000 dolara od benzinca, pa bi prema njegovim rečima razlika u ceni između dva vozila bila poništena nakon 24 meseca eksploatacije.
Odnosno, kupovina Tesle će im se isplatiti već nakon dve godine korišćenja.