Dok mnoge zemlje ublažavaju zakonske propise o socijalnoj distanci mnogi modni brendovi i organizatori bore se s pitanjem trebaju li nastaviti s modnim revijama i kako omogućiti da se na revijama poštuje socijalna distanca.
U maju je Guccijev kreativni dizajner, Alessandro Michele, najavio je kako neće učestvovati na modnim događajima kako bi se pokazalo svijetu da i modna industrija promišlja o koronavirusu.
Saint Laurent je izrazio slično mišljenje, rekavši u aprilu da neće predstavljati svoju kolekcije unaprijed utvrđenim rasporedima.
S druge strane neki modni brendovi će održati online revije poput Burberryja, a umjetnički direktor Diora najavio je da će održati reviju bez publike. No neke marke su najavile svoje učešće na Paris Fashion Weeku poput Chanela.
Organizatori modnih događaja u Velikoj Britaniji također imaju planove.
Glasnogovornik londonskog Fashion Weeka rekao je za CNN da će se održati u septembru i da će to biti “hibrid” digitalnog i fizičkog, ovisno o tome žele li dizajneri ugostiti revije.
“Trenutno smo u razgovoru s dizajnerima kako bismo utvrdili koji su njihovi planovi. Službeno saopštenje bit će objavljeno početkom jula kako bi potvrdili tačan format”, rekao je PR londonskog Fashion Weeka.
Klix.ba