Upozorenje roditeljima: Djevojčica umrla nakon što je stavila punjač u usta - BIGportal.ba
Magazin Zanimljivo

Upozorenje roditeljima: Djevojčica umrla nakon što je stavila punjač u usta

DVOGODIŠNJA djevojčica Shevhar smrtno je stradala od strujnog udara nakon što je u usta stavila punjač za mobilni koji je bio uključen u struju.

U trenutku nesreće Shevhar je bila s majkom Razijom kod djeda i bake u Jahangirabadi u Indiji te se igrala u dječjoj sobi.

Kako prenosi The Times of India, neko od ukućana je malo prije nesreće punio svoj mobilni, a nakon što se napunio, zaboravili su maknuti punjač. Djevojčica je u jednom trenutku uzela kabl i vrh stavila u usta te je stradala od strujnog udara. Nažalost, po dolasku u bolnicu doktori su mogli samo utvrditi vrijeme smrti.

Kako bi se ovakve nesreće izbjegle u budućnosti, roditelji se pozivaju da osiguraju sve utičnice i maknu sve punjače koji se ne koriste.

 

Index

Danas objavljeno

Podijelila javnost svojom novom fotografijom: Glumica jedva stala u korset

Zeljka

“Kad se sretnu dva Mjeseca”: Adriana Lima pokazala potpuno golu pozadinu

Zeljka

Černobilj, losos i pica: Izvinjenje televizije zbog neprikladnog predstavljanja država

Zeljka

Ostavite komentar