Upoznajte svoj novi omiljeni trening za gornji dio tijela - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Upoznajte svoj novi omiljeni trening za gornji dio tijela

Zgrabite dvije bučice, odradite ovaj trening kako treba i osjećaćete se poput zvijeri. Ali na dobar način. Tražite novi trening za gornji dio tijela? Isprobajte ovaj koji vam preporučuje Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour. Djeluje na svaki mogući mišić sjeverno od kukova i daje vam nevjerovatnu “napumpanost“. S bučicama u rukama,…

Zgrabite dvije bučice, odradite ovaj trening kako treba i osjećaćete se poput zvijeri. Ali na dobar način.

Tražite novi trening za gornji dio tijela? Isprobajte ovaj koji vam preporučuje Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour. Djeluje na svaki mogući mišić sjeverno od kukova i daje vam nevjerovatnu “napumpanost“.

S bučicama u rukama, vježbajte 2 do 3 minute bez prestanka, prelazeći iz sklekova do walk-outa, T-rotacija i veslanja iz pozicije skleka. Kako bi bilo još izazovnije, Gaddour je uvrstio Fat Gripz – plastične rukave koji povećavaju debljinu ručki na bučicama.

“Oni povećavaju intenzitet hvata i čine cijeli trening izazovnijim“, kaže. Izvedite što više ponavljanja u 2 do 3 minute. Odmorite 1 minutu. To je 1 runda. Ciljajte na 3 do 5 rundi.

“Ovaj će vas trening pretvoriti u gorilu – na dobar način“, kaže Gaddour.

Danas objavljeno

Sočni kolač sa jabukama, čokoladom i suvim grožđem

V.R.

Estetska hirurgija i „korona-profiterstvo“ – svi hoće iz karantina da izađu lijepi

V.R.

Od zujanja u ušima pati oko 10 odsto ljudi

V.R.

Ostavite komentar