4. Novembra 2019.

Ubisoft postaje dosta oštriji prema novim projektima

Big Portal

Jedan od saradnika portala Kotaku, Džejson Šrier, koji je u prošlosti otkrio dosta poverljivih insajderskih informacija, sada otkriva da je došlo do ozbiljne promene stava prema novim projektima.

Džejson otkriva da sada svaki projekat koji je u razvoju mora biti jedinstven, ili imati barem neki jedinstveni aspekt po čemu bi se igra istakla u rastućoj konkurenciji i obezedila svoje mesto kod publike.

Na taj način, svaka nova igra će morati da prođe dugi proces odobravanja, kada će se odlučiti da li će se nastaviti sa punim razvojem ili će se od njega dići ruke.

Takođe su otkriveni potencijalni razlozi za odlaganje nadolazećih igara ove kompanije, pa se tako pretpostavlja da je Watch Dogs Legion odložen zbog kompleksnosti sistema koji vam omogućava da igrate kao bilo koji NPC. Sa druge strane, Gods and Monsters je odložen zato što developeri nisu imali dovoljno vremena da privedu kraju rad na igri.

Jako nam se dopada što se Ubisoft odmah trgnuo i okrenuo introspekciji, odnosno traži problem unutar svojih redova i ne svaljuje krivicu na publiku. Verujemo da ovo stvara ogroman pritisak na kreativne umove zaposlene u Ubisoftu, ali bi rezultat trebalo biti odlični naslovi. Ostaje nam da sačekamo sledeću godinu i vidimo.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare