15. Maja 2020.

U Crnoj Gori niže cijene i do 30 odsto

Big Portal

On je dodao i da turističke agencije u Crnoj Gori imaju puno posla. A dan uoči ublažavanja mera, koje podrazumevaju otvaranje ugostiteljskih objekata i plaža, uspostavljanje međugradskog saobraćaja, u Budvi užurbano teku pripreme. Novi slogani, akcijske cene i higijena iznad svega, obeležiće ovu turističku sezonu.

“Budva tvoj dom na moru” i “Budva ljubav koja traje” – novi su slogani promotivnih aktivnosti TO Budva koje počinju sutra, kaže, za Radio CG, direktorka Maja Liješević, a prenosi portal bokanews.me.

“Uz ove poruke, trenutno je najvažnija ‘korona free destinacija’ koja će, verujem, biti i sa nacionalnog nivoa najzastupljenija jer zaista puno znači za sve naše potencijalne goste. Čekamo otvaranje granica i zajedno sa našom privredom uradićemo sve što je u našoj moći da sa raspoloživim instrumentima promocije doprinesemo turističkoj sezoni”, istakla je Liješević.

Da se sve polako vraća u normalu pokazuju užurbane pripreme kako na plažama tako i u ugostiteljskim objektima. Ugledni turistički poslenik Krsto Niklanović kaže da su procedure jasne, ali da treba vremena da se svi i priviknu.

“Moramo svi biti svesni da je higijena na prvom mestu, sve mora biti besprekorno čisto – svaki detalj u objektu i naravno propisane mere za personal se moraju sprovoditi. Možda je i dobro što sve počinje da važi od sutra kako bi smo se svi privikli do zvaničnog početka sezone. Apelujem na inspekcije da nam u početku pomognu i da ukoliko nismo uspešno sproveli određena pravila,skrenu pažnju i ukažu na greške.Tako bi nam pomogli, uz evidenciju propusta, koji ako se ne isprave podrazumevaju kazne”, istakao je Niklanović.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare