31. Oktobra 2019.

Twitterova “rampa” za političare

Big Portal

Izvršni direktor te kompanije Džek Dorsi naveo je na Twitteru da bi domet takvih poruka “trebalo da bude zaslužen, a ne kupljen”, prenosi BBC.

On je dodao da će odluka o zabrani političkog oglašavanja stupiti na snagu 22. novembra i da će važiti za sve izborne oglase, kao i za oglase koji su povezani sa političkim pitanjima, navodi Guardian.

“Iako je oglašavanje na internetu neverovatno moćno i veoma efikasno za komercijalne oglašivače, ta moć donosi značajne rizike za politiku”, naveo je Dorsi.

Najnoviji potez Twittera potpuno je suprotan odluci društvene mreže Facebook, koja je ranije ovog meseca saopštila da neće proveravati niti uklanjati oglase koje objavljuju političari.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare