Trikovi za kontrolu znojenja - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Trikovi za kontrolu znojenja

Ocat pomaže u sužavanju pora na koži, time i u kontroli znojenja. Osim toga, jabučni ocat je dobar za ubijanje bakterija koje zapravo uzrokuju neugodan miris znoja.

Sve što trebate napraviti je nanijeti ga vaticom obilato na problematično područje prije spavanja. Ujutro ga isperite vodom. Uz to, dobro je svaki dan popiti žličicu octa pomiješanog s vodom, i to pomaže u reguliranju znojenja.

Pijte dovoljno vode

Dehidracija može dovesti do pojačanog znojenja. Zato pripazite da dnevno unesete dovoljno vode u tijelo.

– Potrebe za vodom ovise o količini unesene hrane i tjelesnoj masi, dobi i tjelesnoj aktivnosti. Dnevno se u umjerenoj klimi u prosjeku preporučuje piti 0,3 dl vode po kilogramu tjelesne mase.

9 načina kako spriječiti pretjerano znojenje

Primjer:’Osoba koja ima 50 kilograma, treba piti dnevno 1,5 L (0,3 dl vode x 75 kg) vode, a osoba koja ima 75  treba piti 2,25 L (0,3 dl vode x 75 kg) vode na dan.

– Potrebe za vodom povećane su kod pojačane tjelesne aktivnosti ili vježbanja, kod visokih temperatura zraka, posebice ljeti. Vodu treba piti kroz cijeli dan, jer nam se naš osjet žeđi javlja uvijek s odgodom u odnosu na stvarnu  potrebu organizma za tekućinom. Kad osjetite žeđ, već ste lagano dehidrirali.

Izbjegavajte ljutu hranu

Poznato je da feferoni i druga ljuta hrana potiču znojenje, pa ne želite li biti mokri tijekom vrućih dana – jedite manje ljutog. Ipak, ne zaboravite kako postoje istraživanja da je ljuta hrana odlična za zdravlje, zato jer je bioaktivni sastojak ljutih začina – kapsaicin.

On je taj koji ima dobar učinak na zdravlje, a nalazi se u čiliju, feferonima i kajenskom papru. Što je više kapsaicina, okus hrane je ljući.

Nosite prozračnu odjeću

Izbjegavajte traperice i drugu odjeću pripijenu uz tijelo. Nosite lepršavu, prozračnu odjeću. Svakako izbjegavajte komade načinjene od umjetnih materijala, jer takva odjeća uglavnom ne propušta zrak pa tako potencira dodatno znojenje, a time i neugodan miris.

Vježbajte redovno

Dok vježbate znojit ćete se više, ali kad prestanete, ono će biti manje naglašeno zbog pojačanog lučenja endorfina – hormona sreće koji snižava razinu kortizola (hormon odgovoran za stres).

To pak rezultira boljim raspoloženjem i umanjuje neželjene nuspojave koje dolaze s tjeskobom, npr. pojačano znojenje i neugodan miris.

Izvor:24.sata

Danas objavljeno

Tromboza kao posljedica koronavirusa: Doktor ukazao na značaj praćenja D-dimera

Zeljka

Kokos kaša sa orašastim plodovima

Zeljka

Vrijeme je za kuhano vino. Ovo je najbolji recept ikada!

Vanja A

Ostavite komentar