31. Maja 2022.

Treća generacija Dustera dobija hibridni pogon i stiže 2024.

Big Portal

Ono što jeste sigurno je da je matična (u odnosu na Daciju) grupacija Renault napustila Rusiju, što će vjerovatno izazvati reakciju predstavnika distributivne mreže, koji će po svemu sudeći tužiti galski entitet zahtijevajući odštetu.

Sada je rumunska marka ponovo aktuelna jer je isplivala vijest da će treća generacija Dustera u Evropi debitovati 2024. godine, i to s hibridnim pogonskim sklopom.

Da podsjetimo da je premijera krosovera o kom pišemo u aktuelnom izdanju bila upriličena 2017. godine, uz restilizaciju prošle godine.

Nakon što su Dacijini aduti Logan, Sandero i Jogger prešli s nekadašnje platfrome Global Access (B0) na modularnu arhitekturu CMF-B, to će učiniti i Duster. Već ova činjenica donosi obećanje implementacije seta modernih elektronskih sistema, ali Renaultovi inženjeri ih neće prilagoditi tradicionalni sistem prenosa snage na sve točkove (s prenosnom kutijom, pogonskim vratilom i spojnicom).

Prema navodima koji se mogu pročitati u francuskom listu L’argus, umesto toga Duster 4×4 će posjedovati električni motor pričvršćen na zadnjoj osovini.

Ono što jeste sigurno je da je matična (u odnosu na Daciju) grupacija Renault napustila Rusiju, što će vjerovatno izazvati reakciju predstavnika distributivne mreže, koji će po svemu sudeći tužiti galski entitet zahtijevajući odštetu.

Sada je rumunska marka ponovo aktuelna jer je isplivala vijest da će treća generacija Dustera u Evropi debitovati 2024. godine, i to s hibridnim pogonskim sklopom.

Da podsjetimo da je premijera krosovera o kom pišemo u aktuelnom izdanju bila upriličena 2017. godine, uz restilizaciju prošle godine.

Nakon što su Dacijini aduti Logan, Sandero i Jogger prešli s nekadašnje platfrome Global Access (B0) na modularnu arhitekturu CMF-B, to će učiniti i Duster. Već ova činjenica donosi obećanje implementacije seta modernih elektronskih sistema, ali Renaultovi inženjeri ih neće prilagoditi tradicionalni sistem prenosa snage na sve točkove (s prenosnom kutijom, pogonskim vratilom i spojnicom).

Prema navodima koji se mogu pročitati u francuskom listu L’argus, umesto toga Duster 4×4 će posjedovati električni motor pričvršćen na zadnjoj osovini.

Takvo rješenje se već poduže koristi a glavni promoteri istog su japnski modeli, dok su u “tom fazonu” i savremeni hibridi koje izbacuje Stellantis.

U uslovima vožnje po nedođijama, ovakvo rješenje je dakako beskorisno, ali ono u Evropi i nije tako potrebne jer tu Dusteri s integralnim pogonom (i ostali sposobniji automobili) imaju zadatak da se nose sa snježnim putevima pri odlascima na planine, uzmimo za primjer. U takvim uslovima, ova tehnološka solucija valja.

Što se tiče dizajna, i tu imamo šta za reći. Naime, rumunski krosover u trećem naraštaju donosi potpuno novi stil i on će biti inspirisan brutalnim konceptom Dacia Bigster.

Prema preliminarnim informacijama, aktuelni pogonski sklopovi s indeksima 1.0 TCe (100 konjskih snaga) i 1.3 TCe (sa 130 ili 150 “konja”), a koji promovišu turbobenzinske motore, ostaju u evropskoj paleti Dustera, ali više neće biti dizela.

Pride, kao zamjena za naftarice će biti ponuđen hibrid iz plejade modela s nazivom koji sadrži odrednicu E-Tech.

Modeli koji se već nude s takvim pogonskim sklopom su Renault Clio i Captur, baš kao i Nissan Juke. Ideja podrazumijeva kombinaciju atmosferskog benzinca radne zapremine 1,6 litara, električnog agregata i robotizovanog mjenjača bez sinhrona i spojnice.

Naravno, sve ove novotarije će se odraziti i na cijenu Dustera treće iteracije, pa će on postati osjetno finansijski nepristupačniji od aktuelnog, koji u Francuskoj kreće s odličnom cijenom od 15,5 hiljada evra, dok je za verziju 4×4 potrebno doplatiti najmanje 20,3 hiljade evra. Na novajliju ćemo svakako pričekati tokom naredne dvije godine.

Treća generacija Dustera dobija hibridni pogon i stiže 2024. - Auto  Republika

Takvo rješenje se već poduže koristi a glavni promoteri istog su japnski modeli, dok su u “tom fazonu” i savremeni hibridi koje izbacuje Stellantis.

U uslovima vožnje po nedođijama, ovakvo rješenje je dakako beskorisno, ali ono u Evropi i nije tako potrebne jer tu Dusteri s integralnim pogonom (i ostali sposobniji automobili) imaju zadatak da se nose sa snježnim putevima pri odlascima na planine, uzmimo za primjer. U takvim uslovima, ova tehnološka solucija valja.

Što se tiče dizajna, i tu imamo šta za reći. Naime, rumunski krosover u trećem naraštaju donosi potpuno novi stil i on će biti inspirisan brutalnim konceptom Dacia Bigster.

Prema preliminarnim informacijama, aktuelni pogonski sklopovi s indeksima 1.0 TCe (100 konjskih snaga) i 1.3 TCe (sa 130 ili 150 “konja”), a koji promovišu turbobenzinske motore, ostaju u evropskoj paleti Dustera, ali više neće biti dizela.

Pride, kao zamjena za naftarice će biti ponuđen hibrid iz plejade modela s nazivom koji sadrži odrednicu E-Tech.

Modeli koji se već nude s takvim pogonskim sklopom su Renault Clio i Captur, baš kao i Nissan Juke. Ideja podrazumijeva kombinaciju atmosferskog benzinca radne zapremine 1,6 litara, električnog agregata i robotizovanog mjenjača bez sinhrona i spojnice.

Naravno, sve ove novotarije će se odraziti i na cijenu Dustera treće iteracije, pa će on postati osjetno finansijski nepristupačniji od aktuelnog, koji u Francuskoj kreće s odličnom cijenom od 15,5 hiljada evra, dok je za verziju 4×4 potrebno doplatiti najmanje 20,3 hiljade evra. Na novajliju ćemo svakako pričekati tokom naredne dvije godine.

(AutoRepublika)

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare