26. Augusta 2019.

Toyotina “kutija na točkovima” dobija serijsku verziju?

Big Portal

Kako saznaje japanski Best Car, Toyota planira da ponudi kupcima produkcijsku verziju kutijastog koncepta koji u sebi spaja SUV i minivan vozilo.

Orignalno predstavljen 2017. na tokijskom auto-salonu, koncept TJ Cruiser ima multifunkcionalnu, prostranu “kockastu” kabinu, poput minivan i lakih komercijalnih modela, ali i vozne karakteristike SUV automobila.

Foto: Toyota promo

Kako su tada tvrdili u Toyoti, TJ Cruiser je namenjen “vozačima sa stilom, koji u svom životu neprekidno spajaju rad i igru” – oznaka T dolazi od engleske reči “toolbox” (kutija za alat), dok J označava “joy” (radosti).

S obzirom da je zamišljeno da se vozilo koristi i za obavljanje poslova, kao i za kretanje van asfalta, pojedini delovi karoserije (hauba, krov, podvozje) zaštićeni su kako bi se spoljašnjost zaštitila od ogerbotina. Po potrebi, vozač može da uključi pogon 4×4 kako bi lakše prešao preko neravnog terena i kroz blato.

Foto: Toyota promo

Prednja vrata otvaraju se na klasičan način, dok su zadnja klizeća, čime je omogućen lakši pristup kabini prilikom ulaska pozadi, ali i u slučaju utovara kabastih stvari sa strane.

Zadnja klupa i sedište suvozača lako se oboraju pri čemu se dobija potpuno ravan pod, u nivou sa prtljažnikom, pa se u vozilu mogu prevesti veliki predmeti dužine do 3 m. Toyota je ugradila razne trake i druge elemente pomoću kojih se stvari koje se prevoze u kabini mogu pričvrstiti i osigurati tokom vožnje.

Foto: Toyota promo

Inače, koncept iz 2017. je postavljen na novu generaciju TNGA (Toyota New Global Architecture) mehaničke platforme, a upotrebljen je hibridni pogonski sistem sa 2.0 litarskim benzincem kao osnovnim agregatom.

Prema informacijama do kojih je došao Best Car, serijska verzija trebalo bi da bude predstavljena do kraja godine, a prodaja u Japanu bi počela početkom 2020. Za sada nije poznato da li bi i kada ovaj automobil stigao i na druga svetska tržišta.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare