Posle 3,0-litarskog rednog “šestaka”, Toyota je od BMW uzela za Supru i četvorocilindarski 2,0-litarski agregat.
Sa ovim pogonom GR Supra razvija 258 KS i 400 Nm obrtnog momenta što joj omogućava ubrzanje 0-100 km/h za 5,2 sekundi.
Lakši, kompaktniji motor je smanjio ukupnu težinu automobila za 100 kilograma što je unparedilo inercijske karakteristika i donelo savršen balans težine 50:50 između prednjeg i zadnjeg dela vozila.
GR Supra sa 2,0-litarskim motorom je dobila i Live paket opreme koji uključuje 18-inčne aluminijumske felne, audio sistem sa četiri zvučnika, 8,8-inčni multimedijalni displej i sportska sedišta obložena alkantarom.
Toyota je “spakovala” i “Supra Safaty” paket bezbednosnih sistema koji uključuju upozorenje za sudar, kočnicu u slučaju opasnosti, sistem detekcije pešaka i biciklista sa funkcijom kočenja, sistem praćenja trake sa aktivnim upravljanjem, sistem čitanja saobraćajnih znakova…
Tu je i dodatni Fuji Speedway paket opreme sa 19-inčnim crnim alu-felnama, crvenim retrovizorima, detaljima od ugljenih-vlakana na kontrolnoj tabli…
Supra Fuji Speedway verzija ima ograničenu seriju od 200 primeraka za evropsko tržište.
Prodaja ulazne verzija Supre će početi u martu, a Toyota će cene objaviti naknadno.
Izvor. B92