30. Augusta 2022.

Toyota tvrdi: Kupci ne žele električne automobile

Big Portal

Ukratko, Hollis veruje da će SAD vrlo teško dostići planirani broj vozila na struju do 2030. pre svega zbog nedostatka potražnje za električnim automobilima.

Toyota je svetski šampion što se hibridnog pogona tiče, ali je ova kompanija dosta oklevala pre nego što su predstavili i počeli sa proizvodnjom svog prvog električnog automobila. Ovaj proizvođač je čak otišao toliko daleko da je napravio marketinške kampanje koje promovišu hibride u odnosu na vozila na struju, jer su rekli da imaju opciju „samopunjenja“.

U suštini, Toyota veruje da kupci treba da imaju izbor pogonske jedinice svog automobila. Uz to, japanski proizvođač insistira da će upravo ti kupci imati konačnu odluku kada dođe vreme da se na ulicama nađe veliki broj vozila na struju. U međuvremenu, Vlada SAD-a se nada da će najmanje 50 procenata prodatih novih automobila do 2030. biti u potpunosti na struju. Bajdenova administracija je objavila ovaj cilj prošle godine, a od tada, mnogi proizvođači su ubrzali elektrifikaciju i podelili svoje planove sa javnošću.

Međutim, Toyota misli da ovaj plan neće uspeti, a i mnogi drugi proizvođači su izneli svoje brige povodom brojnih prepreka ka ostvarenju ovog cilja, kao što su visoke cene i mali broj punjača.

„Mislim da tržište nije spremno. Mislim da infrastruktura nije spremna. A čak ukoliko ste vi spremni da kupite električni automobil, cene su i dalje previsoke. Trebalo nam je 25 godina da hibridi dostignu tržišni udeo od 10%, a oni su pristupačniji. Ukoliko počnete da pritiskate kupce ka stvarima za koje nisu spremni, dogodiće se neka druga posledica“, izjavio je Džek Holis.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare