Toyota Raize je potkompaktno vozilo zasnovano na niskobudžetnoj DNGA mehaničkoj platformi koju japanska kompanija koristi za svoj brend jeftinih automobila, Daihatsu.

Raize je po dimenzijama (3.995/1.695/1.620 mm) manji od Toyote C-HR, a i znatno je jeftiniji od tog krosovera. Ipak, uprkos tome što je reč o relativno malom vozilu, Toyota se pohvalila prilično velikim prtljažnim prostorom od 369 litara, a zapremina se može dodatno povećati obaranjem zadnjih sedišta.

Za pogon je zadužen 3-cilindarski 1.0 turbo-benzinac koji proizvodi 98 KS pri 6.000 o/min i razvija 140 Nm maksimalnog obrtnog momenta u rasponu 2.400-4.000 o/min, dok se snaga prenosi pomoću D-CVT (Dual mode Continuously Variable Transmission) menjača.

Toyota navodi da je reč o ekonomičnom vozilu čija prosečna potrošnja prema novom, WLTC mernom ciklusu iznosi 5,4 l/100 km u verziji sa prednjim pogonom, a 5,7 l/100 km u opciji sa pogonom na sva 4 točka.

Bazična i, sudeći po fotografiji unutrašnjosti vozila, prilično ogoljena verzija Toyote Raize u Japanu košta 1.679.000 jena (oko 13.900 evra). Interesanto je da, dok srednji i viši paketi opreme stižu sa 9-inčnim ekranom multimedijalnog sistema, osnovni model na mestu displeja ima plastičnu masku.
B92