30. Jula 2021.

Toyota objašnjava rad dizel motora

Big Portal

Dok je većina kamioneta u Evropi pogonjena dizel motorima, u SAD, gde je ova karoserijska konfiguracija izuzetno popularna, situacija je sasvim obrnuta. Toyota, koja prodaje ukupno „nula“ vozila pogonjenih dizelom preko „velike bare“, objavila je video u vezi s radom „naftaša“.

To naravno izaziva pitanje „zašto?“. Treba istaći da je klip lansiran 26. jula, dan pre najnovije garniture „tizera“ za Tundru (2022.). Posetioci na YouTubeu i Redditu tvrde da to nije slučajno, te da će nova generacija Toyotinog velikog kamoneta dobiti dizel motor. Međutim, to treba uzeti s rezervom budući da je japanska marka jasno usmerena ka elektrifikaciji.

Zapravo, Motor Trend je otkrio „HybridMax“ oznaku, i s obzirom da Toyota već reklamira novi i-Force Max motor za novu Tundru, to bi moglo da znači da će novi japanski kamionet biti elektrifikovan. Ukoliko to bude slučaj, veruje se da će hibridni pogon biti zasnovan na twin-turbo V6 radne zapremine 3,5 litara iz revidiranog Land Cruisera, u kojem isporučuje 415 ks (305 kW) i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Ali, šta ako (hipotetički) Tundra zapravo dobije dizel motor? Najlogičnij kandidat bi bio novi 3,3-litarski twin turbo, već dostupan u aktuelnom Land Cruiseru. Kodnog naziva F33A-FTV, ovaj V6 dizel isporučuje 309 ks (227 kW) i 700 Nm preko desetostepenog automatika.

Dakle, nameće se da možda nije slučajno što je baš sada Toyota objavila dotični video, u nedelji u kojoj je njavila novu Tundru, mada još uvek nije jasno kada će tačno biti predstavljen rival Forda F-150, iako se u najnovijem „tizeru“ na smartfonu može videti vreme 9:19, što je moguće da nagoveštava premijeru 19. septembra.

Vrelegume.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare