17. Januara 2021.

Toyota Motor Europe zabilježila rekordan tržišni udio u 2020. godini

Big Portal

Toyota Motor Europe (TME) objavila je rezultate prodaje za 2020. godinu. Od januara do decembra, ukupno je prodato 993.113 vozila Toyota i Lexus, što je pad od samo 9,0% u odnosu na prošlu godinu, na tržištu koje je palo za 20%. U ovom periodu ukupan tržišni udio povećao se za 0,7%, tako da je na kraju godine, TME završila sa 6,0% tržišnog učešća, što je rekord svih vremena za kompaniju. Ključni element koji je uticao na ukupne performanse može se pripisati kontinuiranoj snažnoj potražnji za hibridnom linijom sa niskim češćem CO2, koja je brend Toyota gurnula na treće mjesto najprodavanijih ličnih automobila u Evropi. TME-ova hibridna prodaja smanjila se za samo 6% na godišnjem nivou, sa 529.054 prodanih hibridnih vozila. Prodaja hibridnih automobila sada nosi 53% ukupne TME prodaje u Europi, odnosno 65% u zapadnoj Evropi.

Nakon proljetnog “zaključavanja” u cijeloj Evropi, prodaja TME-a oporavila se tokom jula i decembra 2020., povećavajući se za 11% na godišnjem nivou za taj period, vođena potražnjom za ključnim modelima C-segmenta i SUV-ima, te lansiranjem novog Yarisa, koji je došao na drugo mjesto među najprodavanijim automobilima u Evropi u novembru 2020. Ukupno je TME lansirao devet novih modela Toyota i Lexus 2020. godine, uključujući RAV4 Plug-in Hybrid, PROACE EV, novi Mirai FCEV i Lexus UX EV.

“Prezadovoljni smo ovim izuzetnim rezultatima u najzahtjevnijim okolnostima. Kao i svi, brzo smo se prilagodili promijenjenom okruženju i zahvaljujemo našim kupcima na kontinuiranom povjerenju i lojalnosti tokom ovog perioda trajne nesigurnosti. Prošle smo godine proširili liniju svojih vozila i pogonskih sklopova lansirajući devet novih modela, uključujući hibride, plug-in hibride, baterijska električna vozila i vozila na gorivne ćelije, što je dalo dodatni zamah prodaji. Kao rezultat toga, TME je postigao svoje ciljeve EU CO2 u 2020. godini i uvjereni smo da ćemo ih nastaviti ispunjavati i u budućnosti. ” rekao je izvršni potpredsjednik TME-a Matt Harrison.

Toyota je imala najveći postotak tržišnog učešća u 2020. godini u ličnim automobilima i najmanji pad količina. Sveukupno je prodala 922.299 vozila u 2020., povećavajući tržišno učešće na 5,7%, s količinom manjom za samo 8% na godišnjem novo, s ukupnom hibridnom prodajom od 53% u Evropi. Najprodavaniji modeli su bili Corolla, Yaris i RAV4 i zajedno su činili 58% volumena, uz još veći hibridni udio od 65%.

Lexus je prodao 70.814 vozila, postigavši ​​rekordani tržišni udio od 2,3% na tržištu premium automobila i prvi put dostigavši ​​udio od 3% u privatnom sektoru, dok je prodaja opala za 19% na godišnjem nivou. Uz lansiranje novog električnog modela UX 300e, Lexus je takođe predstavio novi LC 500 kabriolet i LS. Glavnina prodaje došla je iz SUV serije – RX, NX, UX i LX, koji su činili 81% ukupne Lexus prodaje.

Toyota Motor Europe Jan- Dec 2020:
Ukupna prodaja: 993,113 (-9% u odnosu na 2019.)
Tržišni udio: 6.0% (+0.7)
Ukupna prodaja hibrida: 529,054 (-6%)
Hibridni udio: Zapadna Europa 65% – Istočna Europa: 22% – Europa: 53%

Toyota Jan- Dec 2020:
Ukupna prodaja: 922,299 (-8%)
Najprodavaniji modeli: Corolla porodica (193,785); Yaris (193,050); RAV4 (147,137)
Najprodavaniji hibridi: Corolla Hybrid porodica (148,820); Toyota C-HR Hybrid (108,939); Yaris Hybrid (107,623)
Ukupna prodaja hibrida: 484,828 (-4%)
Hibridni udio: Zapadna Europa 63% – Istočna Europa 24% – Europa 53%

Lexus Jan- Dec 2020:
Ukupna prodaja: 70,814 (-19%)
Najprodavaniji modeli: NX (18,650); RX (17,819); UX (16,850)
Najprodavaniji hibridi: UX Hybrid (15,751); NX Hybrid (12,754); RX Hybrid (5,476)
Ukupna prodaja hibrida: 44,687 (-23% year-on-year)
Hibridni udio: Zapadna Europa 98% – Istočna Europa: 6% – Europa 63%

Izvor: Klix

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare