Kod GR Corolle to podrzumeva 300KS i 400 Nm obrtnog momenta u verziji Morizo Edition. To znači da je GR86 Turbo dobio povećanje od 72KS i 150 Nm u odnosu na standardni model.
Međutim, GR86 Turbo je projektovan samo kao test vozilo da pomogne Toyoti da dalje razvija sintetička goriva. GR Yaris i GR Corolla su već modifikovani da rade na onome što se nadamo da će na kraju spasiti motor sa unutrašnjim sagorevanjem od izumiranja. Postoji tračak nade da će jednog dana prodavati i GR86 sa turbo punjačem.
Na pitanje CarSalesa da li postoji šansa, glavni inženjer Gazoo Racinga Naoyuki Sakamoto je odgovorio: „Da, razmišljamo o mogućnosti da ga koristimo u budućnosti, ali trenutno nema konkretnih planova.“
Sakamoto je najavio da će GR86 opremljen motorom G16E-GTS biti ocenjivan u japanskoj Super Taikyu trkačkoj seriji.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs