Rezon koji stoji iza ove odluke je da se „oplemeni“ Corolla Altis, kako se ovaj model zove lokalno, budući da je Toyota Gazoo Racing Team Thailand pobedio u svojoj klasi na 24 časa Nirburgringa 2021., i to drugi put zaredom.
Serijski model lansiran na osnovu trkača poseduje neznatno izmenjenu karoseriju s dodacima na odbojniku i jedinstvenu masku hladnjaka, sličnu onoj kod Corolle koja je trijumfovala u Super Production 3 (SP3) klasi u trci izdržljivosti na kultnoj nemačkoj stazi. Toyota je takođe dodala naglašenije bočne pragove i spojler na poklopcu prtljažnika. Tu je i neizbežni lažni difuzor, integrisan u nešto agresivniji zadnji odbojnik.
Ovaj model je takođe vizuleno prepoznatljiv po „Corolla Altis Nürburgring 24“ oznakama na prednjim krilima, uz poslovično spušteno ogibljenje nakon instaliranja krućih opruga. Toyota kaže da je u ovaj model implementirala „kontrolnu kutiju gasa“, koja unapređuje odziv na papučici, ali nažalost nema „prirasta“ u snazi. To znači da 1,8-litarski motor i dalje isporučuje 140 ks, odnosno 123 u hibridnoj verziji. Bez obzira na pogonski sklop, menjač je CVT, koji snagu šalje na prednje točkove.
Toyota Corolla Nürburgring Edition nije jedini sportski derivat u ponudi na Tajlandu, jer je GR Sport verzija prisutna već izvesno vreme, sa sličnom startnom cenom ispod 30.000 dolara.
Vrele Gume