U skladu s tim, nakon Yaris Crossa, japanska marka priprema lansiranje još manje verzije pod nazivom Aygo X, koja bi trebalo da zameni istoimeni hečbek model iz A segmenta.
![Toyota konceptom Aygo X Prologue najavljuje novi gradski automobil](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/210317045.12_xxl.jpg?v=1)
Kako su se Peugeot i Citroen povukli iz kategorije najmanjih automobila, na sceni je ostao samo Toyotin pulen. Novajlija će počivati na TNGA-B platformi.
![](https://vrelegume.rs/wp-content/uploads/2021/10/2022-toyota-aygo-x-tiny-crossover-confirmed-ahead-of-next-months-unveiling_2-1024x690.jpg)
Ako vam to zvuči poznato, u pravu ste, jer ovu konstrukciju dele Yaris i Yaris Cross (GR Yaris koristi miks GA-B i GA-C arhitekture).
Aygo X je dizajniran u Evropi, gde će se i proizvoditi, a zvanično će početi da se sklapa u fabrici u Kolinu u Češkoj. Očekuje se da usvoji postojeće pogonske sklopove, od kojih će neke deliti s nešto većim modelima. Po prethodnim izveštajima u igri će biti hibrid, pored standardnog benzinca. Mali krosover neće za sada zalaziti u čisto električne vode.
![Kako će izgledati nova Toyota Aygo FOTO - B92](https://www.b92.net/news/pics/2021/03/17/5786196406051e0df3d229053018840_orig.jpg)
Budući da je zvanični naslednik druge generacije Ayga, koja je s nama od 2014., uz sestrinske modele C1 i 108 iz Citroena i Peugeota, Aygo X će ostati najpriuštiviji proizvod japanske marke. Naspram sebe će imati modele kao što su VW Up!, Škoda Citigo, SEAT Mi, Hyundai i10, Suzuki Ignis i slični, uprkos nešto višem klirensu.
Vrele Gume