U skladu s tim, nakon Yaris Crossa, japanska marka priprema lansiranje još manje verzije pod nazivom Aygo X, koja bi trebalo da zameni istoimeni hečbek model iz A segmenta.
Kako su se Peugeot i Citroen povukli iz kategorije najmanjih automobila, na sceni je ostao samo Toyotin pulen. Novajlija će počivati na TNGA-B platformi.
Ako vam to zvuči poznato, u pravu ste, jer ovu konstrukciju dele Yaris i Yaris Cross (GR Yaris koristi miks GA-B i GA-C arhitekture).
Aygo X je dizajniran u Evropi, gde će se i proizvoditi, a zvanično će početi da se sklapa u fabrici u Kolinu u Češkoj. Očekuje se da usvoji postojeće pogonske sklopove, od kojih će neke deliti s nešto većim modelima. Po prethodnim izveštajima u igri će biti hibrid, pored standardnog benzinca. Mali krosover neće za sada zalaziti u čisto električne vode.
Budući da je zvanični naslednik druge generacije Ayga, koja je s nama od 2014., uz sestrinske modele C1 i 108 iz Citroena i Peugeota, Aygo X će ostati najpriuštiviji proizvod japanske marke. Naspram sebe će imati modele kao što su VW Up!, Škoda Citigo, SEAT Mi, Hyundai i10, Suzuki Ignis i slični, uprkos nešto višem klirensu.
Vrele Gume