23. Jula 2019.

Toyota APM za Olimpijske i Paraolimpijske igre u Tokiju 2020. godine

Big Portal

Toyota Motor Corporation (Toyota), globalni partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, objavila je da, kao podrška Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Tokiju 2020., razvija poseban novi proizvod, „APM (Accessible People Mover – pristupačni prevoz putnika)“, oko 390 cm dugačko vozilo za mobilnost konstruirano posebno za korišćenje na Igrama.

Kako prenosi portal Automania.hr, tokom Igara Toyota namerava da pruži svim ljudima slobodu kretanja, ili kako to Toyota zove, „Mobilnost za sve“. APM se u maksimalnoj meri hvata u koštac s ovim izazovom, nudeći rešenje za „zadnji deo puta“ koje pomaže u prevozu što većeg broja ljudi na događaje i borilišta, uključujući sportiste i osoblje povezane s Igrama, kao i sve vrste posetioca s potrebom pristupačnosti, kao što su starije osobe, osobe s invaliditetom, trudnice i porodice s malom decom, između ostalog. Predviđa se da će se deo flote APM-ova koristiti kao podrška hitnim službama na događajima/lokacijama tokom leta. Tokom Igara, Toyota će staviti na raspolaganje otprilike 200 APM-ova kao pomoć u prevozu posetioca i osoblja do raznih objekata, uključujući mesta odvijanja događaja ili takmičenja, kao i službenih objekata na kojima se ne odvijaju takmičenja, kao što je Olimpijsko selo.

Osnovne karakteristike

  1. „Osnovni model“:Kao podrška većoj posećenosti događaja, osigurava prevoz „zadnji deo puta“

– Baterijsko električno vozilo (BEV) sa dometom od oko 100km i za kretanje malom brzinom, na maloj udaljenosti, pogodno za prevoz posetilaca i osoblja unutar velikog područja na kome će se održavati događaji/takmičenja

– Koristiće ga sve vrste posetilaca Igara, uključujući osoblje i sportiste, te drugi, kao što su stariji posetioci, osobe s invaliditetom, trudnice i porodice s malom decom

– APM će imati tri reda sedišta. U prvom redu će biti vozačevo sedište, u drugom redu će moći da se smeste tri, a u trećem redu dve osobe, sveukupno omogućavajući prevoz šest osoba, pet putnika i vozača. Kada se koristi za prevoz putnika u invalidskim kolicima, konfiguraciju je moguće izmeniti preklapanjem sedišta kako bi se osoba u invalidskim kolicima mogla smestiti u drugom redu.

– Imajući na umu bezbednost, položaj vozačevog sedišta je podignut i smešten centralno kako bi vozač mogao da vidi putnike i da im pomogne im ukoliko je to potrebno prilikom njihovog ulaska/izlaska iz vozila

– Putničkim sedištima je moguće pristupiti s obe strane vozila, a konstrukcija u celosti vodi računa o različitim potrebama stranaka; sigurnosna ograda na obe strane pomaže putnicima prilikom ulaska i izlaska iz vozila, dok su za invalidska kolica ugrađene ploče za sidrenje kao i rampe čime se omogućava optimalna pristupačnost i prevoza putnicima u invalidskim kolicima.

  1. Specifikacija za hitne službe:Osiguravanje hitnih službi tokom Igara

– Koristeći osnovni model kao temelj, polovina prostora na kome su drugi i treći red sedišta je sačuvan za nosila. Povrh toga, zbog pomoći u prevozu, na stabilan i siguran način, ljudi kojima je potrebna pomoć, vozilo će biti opremljeno i nosilima koja je moguće pričvrstiti/osigurati u vozilu

– Ovo vozilo je oblikovano tako da ima dovoljno prostora da dve osobe iz hitne službe mogu da sede uz nosila

Izvor: Automania/Autoblog

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare