Sadržaj poput posebno pripremljenih plejlista ili sadržaja koji se dešavaju iza kulisa Evrovizije.
S obzirom na dostupne podatke takav poslovni dogovor ne čudi uzme li se u obzir da je TikTok do danas prikupio 3,7 milijardi pregleda zahvaljujući videima sa Evrovizije, i više od 1,4 milijarde pregleda videa s tagom #Eurovision2021 samo prošle godine.
“Oduševljeni smo što ćemo TikTok učiniti službenim zabavnim partnerom Evrosonga 2022., blisko sarađujući na stvaranju još ekskluzivnijeg i zanimljivijeg sadržaja. TikTok zajednica je zaista prihvatila Evroviziju prošle godine i sada se radujemo što ćemo im omogućiti pristup bez presedana najvećem svjetskom muzičkom događaju uživo i inspirisati cijelu novu generaciju fanova”, rekao je tim povodom Martin Osterdal, izvršni direktor takmičenja za pesmu Evrovizije.
Kao “Službeni zabavni partner” Evrovizije 2022., TikTok će povećati popularnost muzike, umjetnika, zemalja kao i sam događaj, kroz posebno kreirani program, muzičke popise za reprodukciju i sadržaj iza kulisa.
Polufinalne emisije Evrovizije i veliko finale biće dostupni za striming putem službenog Evrovizijskog TikTok naloga.
Evrovizija 2022. održaće se u Torinu u Italiji, a veliko finale je zakazano za 14. maj. Prošlogodišnju pobjedu na Evroviziji odnijela je italijanska rok grupa “Maneskin”, prenosi