11. Decembra 2021.

Testirali 15 električnih automobila – nijedan ne dostiže navedenu autonomiju u vožnji

Big Portal

Žiri jednog od izbora za auto godine, AutoBesta, testirao je električne automobile u praktičnoj vožnji i njihov radijus kretanja. Čini se da su rezultati razočaravajući, ali podsećamo da i automobili na benzin ili dizel retko, ako i uopšte, dostižu navedenu fabričku autonomiju.

Ipak, upečatljivo je da je samo pet testiranih električnih modela postiglo više od 90 odsto zvaničnog radijusa kretanja. Dobra vest je, sa druge strane, da nijedan model nije imao manje od 75 odsto deklarisane autonomije.

Praktični test je takođe pokazao da kada indikator baterije pokazuje da ne možete nastaviti vožnju, još se može preći znatna kilometraža – kod 15 testiranih automobila, bilo moguće preći između 14 i 37,8 dodatnih kilometara.

Ovi podaci dobijeni su od žirija izbora AutoBest koji se sastoji od 30 evropskih novinara. Testirali su 15 električnih automobila na probnoj stazi u blizini Barselone, sa osnovnom prodajnom cenom vozila od maksimalno 32.000 evra.

Upravo najjeftiniji električni automobil, Dacia Spring, postigao je najbolji rezultat. Dacia je ostvarila 98,67 odsto svog fabrički navedenog radijusa kretanja, odnosno 221,03 kilometra u odnosu na obećana 224 km.

Na dnu liste je Citroën ë-C4 sa 74,59 odsto navedene autonomije.

Pogledajte kompletne rezultate testa:

Citroën ë-C4 : 262,54 km (74,5 odsto fabrički deklararisane autonomije)
Cupra Born: 339,11 km (79,9%)
Dacia Spring: 221,03 km (98,6%)
Fiat 500e: 265,46 km (82,9%)
Honda e: 174,18 km (78,4%)
Hyundai Kona: 446,64 km (92,2%)
Kia e-Niro: 433,35 km (95,2%)
Mazda MX-30: 183,32 km (91,6%)
Nissan Leaf: 311,06 km (80,7%)
Opel Corsa-e: 284,11 km (90,1%)
Opel Mokka-e: 260,37 km (80,3%)
Peugeot e-2008: 255,62 km (79,3%)
Peugeot e-208: 269,67 km (79,3%)
Renault Zoe: 334,22 km (85,9%)
VW ID.3 : 338,53 km (80,4%)

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare