Nio ET5 će se na tržištu suprotstaviti vozilima kao što je Tesla Model 3, ali i drugim premijum električnim sedanima, poput BMW-a i4.
ET5 se stilski u velikoj meri oslanja na Nio ET7 (koji je predstavljen početkom godine kao konkurenz Teslinom Modelu S), sa prepoznatljivim eksterijerom i dizajnom enterijera.
Ako govorimo o dimenzijama, dužina ET5 je 4.790 mm, širina 1.960 mm,a visina 1.499 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.888 mm. To znači da je za nijansu veći od rivala iz Tesle.
Novu kinesku električnu limuzinu pokreću dva elektromotora, od kojih prednji proizvodi 50 kW, a zadnji 210 kW.
Kombinovana snaga pogonskog sistema iznosi 360 kW/490 KS, a maksimalni obrtni moment je 700 Nm.
Kako navodi proizvođač, ET5 može da ubrza od nule do stotke za samo 4,3 sekunde, dok je za zaustavljanje pri brzini od 100 km/h potrebno 33,9 metara.
Što se tiče autonomije u vožnji, prema kineskom mernom standardu testiranja lakih vozila (CLTC), ET5 može da pređe preko 550 km sa standardnom baterijom kapaciteta 75 kWh, više od 700 km sa srednjom baterijom od 100 kWh i preko 1.000 km sa najvećom baterijom kapaciteta 150 kWh.https://www.youtube.com/embed/M-Ve8CrMHGs
Nio ET5 će stići u kineske prodajne salone u septembru 2022. po ceni od oko 51.500 dolara, bez uračunatih subvencija.
Iako Nio nije naveo kada će početi prodaja ovog vozila na tržištima van Kine, potvrdio je da je automobil projektovan da ispuni C-NCAP (kineski) i EuroNCAP (evropski) bezbednosni standarda sa maksimalnih pet zvezdica.
b92.