Zvanično najbolje vreme među serijskim električnim automobilima koje je na Nirburgringu zabeležio Porsche Taycan iznosi 7 minuta i 42 sekunde, dok je – kako nezvanično saznaje Auto Motor und Sport – Model S Plaid prešao isti krug za samo 7 minuta i 13 sekundi.
Tesla već nekoliko meseci testira Model S Plaid na Nirburgringu. Reč je o modifikovanoj Teslinoj električnoj limuzini koju pokreću čak tri elektromotora.
Kako je najavio Ilon Mask, ova verzija Modela S trebalo bi da bude ponuđena kupcima kao jedna od opcija naredne godine, čime bi Plaid i zvanično dobio status produkcijskog električnog vozila.
U septembru su se već pojavile, takođe nezvanične, informacije da je Model S Plaid postigao vreme od 7 minuta i 23 sekundi, a sada je ovaj rezultat poboljšan za 10 sekundi.

U iščekivanju zvanične objave Tesle o tome da li je oboren rekord Porschea treba ipak napomenuti da je u pitanju prototip Modela S koji je značajno modifikovan u poređenju na serijskom verzijom, sa novim aerodinamičkim dodacima, spuštenim oslanjanjem, unapređenim kočnicama itd.
Sa druge strane, Porsche je najbolje vreme postavio sa verzijom Taycan Turbo, a u ponudi ima i snažniju Turbo S varijantu, pa ima mogućnost i da popravi svoj najbolji rezultat.
B92